آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 شهریور ماه 1395 = 11-09 2016

مراسم 11 سپتامبر؛ هيلارى کلینتون از حال رفت

شاهدان عینی گزارش دادند هیلاری کلینتون در مراسم یادبود حملات یازده سپتامبر از حال رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز؛ براساس گزارش های منتشره، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به دلیل وضع نامناسب جسمانی خود ناچار شد مراسم یادبود حملات یازده سپتامبر را ترک کند.

مامور پلیسی که این اظهارات را به فاکس نیوز اعلام کرده، گفته است وی هنگامی که وارد ون خود شد از حال رفت و نیروهای امنیتی به او کمک کردند.

ساعتی بعد از انتشار این خبر، ستاد انتخاباتی کلینتون اعلام کرد که وی در جریان مراسم «گرما زده» شده و به خانه دخترش «چلسی» منتقل شده است. بر اساس این بیانیه، حال کلینتون در حال حاضر خوب است.

هرچند کلینتون در حال حاضر نامزد رسمی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری است و در نظرسنجی‌ها هم از رقیب جمهوری‌خواهش پیش است، اما وضعیت سلامت او تردیدهایی را در مورد توانایی‌اش برای ریاست‌جمهوری ایجاد کرده است.

مشکلات جسمی کلینتون از سه سال قبل، یعنی زمانی که اعلام شد او زمین خورده و سرش آسیب دیده، علنی شد. از آن زمان، شایعات متعددی در مورد وضعیت سلامت وی منتشر شده است. او بارها از حال رفته و در طول مناظرات و سخنرانی‌های عمومی نیز به دفعات دچار سرفه‌های ممتد شده است.

اداره فدرال تحقیقات آمریکا (اف. بی. آی) اعلام کرده است که کلینتون در جریان پرسش و پاسخ در مورد استفاده از ایمیل شخصی برای انتقال اطلاعات محرمانه، عنوان کرده است که بعد از ضربه‌ای که به سرش وارد شده، برخی از رخدادهای آن زمان را به یاد نمی‌آورد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: