آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 شهریور ماه 1395 = 08-09 2016

افشای کارچاق کن‌های انتخاباتی قالیباف+عکس

کارچاق کن‌های انتخاباتی قالیباف» در راه تأمین منابع مالی انتخاباتی!

آمدنیوز: با نزدیک شدن به انتخابات، معاونت اجتماعی شهرداری تهران انتخاباتی می‌شود

حسين جعفری» (تصویر سمت چپ پایین) مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری‌تهران است که در همه‌جا خود را «مدیر آشغال شهر تهران» معرفی می‌کند. او این روزها در حال جابجایی از «مدیریت آشغال‌های شهر» به «مدیرکلی امور فرهنگی‌شهرداری تهران» است.

«حسین جعفری» از جمله پاسداران منتقل شده به شهرداری تهران است که با استفاده از تشکل «زامیاران» که توسط پسرش «پرهام جعفری» برای مدیریت و بسیج دانشجویان در فعالیت‌های انتخاباتی شهردار تهران طراحی شده، تلاش می‌کند.

وی پس از دست‌اندازی به منابع سازمان پسماند شهرداری تهران، با عنوان پوششی «واگذاری پروژه‌ها به سازمان‌های مردم نهاد»، کلیه امور را به «زامیاران» منتقل کرده است.

«جعفری» هم‌اکنون با انتقال به اداره کل امور فرهنگی شهرداری تهران، می‌خواهد «مدیریت آشغالی» را بر «فرهنگ مردم» شهر تهران حاکم کند.

«امین یاوری» (نفر وسط بالا) نیز، پیش از عزیمت به شهرداری تهران، کسوت پاسداری و سروانی را در ناجا تجربه کرده است و با نظر ویژه سیدجواد شوشتری مدیرکل دفتر قالیباف، به عضویت در شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت (حزب قالیباف) درآمده است.

«یاوری» قرار است از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری منطقه ۷ تهران، به «مدیرکلی برنامه‌ریزی حوزه معاونت اجتماعی» منتقل شود.

یکی از دلایل این انتقال، «منابع مالی هنگفت» حوزه معاونت اجتماعی است. از دیگر دلایل انتقال «یاوری» به حوزه معاونت اجتماعی شهرداری تهران، عدم همراهی «غلام‌حسین غنی» مدیرکل فعلی این حوزه است که از زمان انتصاب خود، کمترین همراهی را با اقدامات خلاف قانون «میثم امرودی/ معاون امور اجتماعی فرهنگی» و «مجتبی عبداللهی/ معاونت خدمات شهری»» داشته و علت تغییر وی ریشه در این ناهمراهی دارد.

«امین یاوری» بر اساس ماموریتی که «مجتبی عبداللهی» به او سپرده، وظیفه تامین منابع مالی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ را از منابع بیت‌المال در حوزه اجتماعی شهرداری برعهده دارد.

«ابوالفضل رحمانی» (نفر پایین سمت راست)، از اعضای ستادانتخاباتی قالیباف در استان قزوین به شمار می‌رود. وی «کار چاق‌کنی انتخاباتی» را در قالب پیمانکار در پروژه‌های صدر، نیایش و تونل توحید تجربه کرده و قرار است در نقش پیمانکار عمرانی حوزه معاونت اجتماعی، با هدایت «مجتبی عبداللهی» و مدیریت «امین یاوری» منابع انتخاباتی را در قالب صورت وضعیت‌های عمرانی «کارسازی و تأمین» نماید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: