آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 شهریور ماه 1395 = 09-09 2016

واکنش ناجا به انتشار این فیلم ضرب و شتم

ضرب و شتم وحشیانه یک کولبر محروم توسط مزدوران خامنه‌ای در مرز (فیلم زیر)

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به انتشار یک فیلم در فضای مجازی، از اعزام یک تیم بازرسی به مرزهای غربی کشور برای بررسی موضوع خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انتشار فیلم ضرب و شتم یک متهم از سوی ماموران مرزبانی در فضای مجازی و ادعای انتشار دهندگان این فیلم مبنی بر کوله‌بر بودن متهم دستگیر شده اظهار داشت: به دنبال انتشار این فیلم و با توجه به تاکیدات نیروی انتظامی و فرماندهان این نیرو مبنی بر حفظ حقوق شهروندی و رعایت اخلاق اسلامی در مواجهه با متهمان و سایر افراد جامعه، بلافاصله تیمی از مرزبانی ناجا برای پیگیری موضوع اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعزام این تیم، بررسی‌ برای مشخص شدن موضوع، و چند و چون ماجرا آغاز شده است و قطعاً بررسی تا مشخص شدن نتیجه کامل ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است هرگونه ضرب و شتم متهم از سوی پرسنل پلیس تخلف بوده و به هیچ وجه مورد تایید نیروی انتظامی نمی‌باشد و فرماندهان این نیرو نسبت به رعایت اخلاق اسلامی و حفظ حقوق متهمان حساسیت ویژه‌ای دارند و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهند کرد.




www.youtube.com/watch?v=Qha4Fplb10E

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Vahid September 9, 2016 12:24 PM

از کی تا حالا حقوق انسانی تو ایران محترم بوده و ما خبر نداشتیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem September 9, 2016 05:03 PM

پس چرا با دزدان میلیاردی و زمین خاران این گونه رفتار نمیکنن ؟خاک بر سر رهبر کثیفو شان اسلامی که هر چه بی عدالتیست از طرف اوست و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى September 9, 2016 07:18 PM

وقتى رفتار ارازل و اوباشان ضحاك با متهمين اينست ببينيد با زندانيان سياسى چه رفتارى مى كنند ، در تعجبم كه اين ملت خاموش كى ميخواهد بيدار شود و برأى بدست آوردن حقشون كه همانا آزادى ست بپا خيزد ؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی September 10, 2016 08:14 PM

یکم اینکه منتظرالمهدی نام مستعار بوده و نام اصلی این سردار ناشناس است دوم اینکه حقوق شهروندی در ایران در شهرها هم اجرا نمی شود چه برسد به نواحی مرزی که در آنجا حتی جان انسانها را هم میگیرند و جوابگوی کسی هم نیستند و این سردار اینجا دارد تعارف میکند که مثلا در ایران هم قانون اجرا میشود ولی همه میدانند که جمهوری اسلامی قوانین خودش را هم اجرا نمی کند و برای مثال میشود گفت رفتار علم الهدی نسبت به کنسرتها در شهرهای ایران که صدای وزیر ارشاد را هم در آورد که امامان جمعه حتما به قانون احترام بگذارند ولی امامان جمعه قوانینی که مزدوران خودشان در مجلس اسلامی تصویب کرده اند را زیر پا میگذارند و به کسی هم جوابگو نیستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: