آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 شهریور ماه 1395 = 01-09 2016

رییس جمهوری هیلاری کلینتون یعنی جنگ جهانی!

رهبر حزب جبهه ملی فرانسه ضمن مقایسه خود با دونالد ترامپ هشدار داده است که رقیب دموکرات ترامپ جهان را بی‌ثبات خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی فرانسه در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که تازه‌ترین نظرسنجی‌ها از پیشتاز بودن 6 درصدی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری آمریکا خبر می‌دهند.

لوپن با این حال در مصاحبه روز گذشته خود با شبکه خبری سی‌ان‌ان، در این باره توضیح داد: برای فرانسه، هر کسی بهتر از کلینتون است. چرا که به نظر من کلینتون یعنی جنگ؛ کلینتون یعنی نابودی؛ یعنی بی‌ثباتی جهان.

لوپن پس از آن با اشاره به استقلال در تصمیم‌گیری ترامپ به شباهت‌های خود با وی اشاره وعنوان کرد: ما شبیه هم هستیم چرا که هیچ یک جزیی از یک ساختار مشخص نیستیم؛ ما جزیی از سیستم نبوده و به هیچ کس وابسته نیستیم و از کسی دستور نمی‌گیریم.

پیش از این لوپن کلینتون را خطرناک‌ترین نامزد رقابت‌های انتخاباتی آمریکا توصیف کرده و هشدار داده بود، جهان با انتخاب کلینتون دچار آشوب و ناآرامی خواهد شد.



homa September 1, 2016 12:10 PM

جبهه ملی فرانسه هم زرنگ بازی سیاسی دراورده بعدازنظرسنجی امریکا وافت هیلارکلینتون اقای جبهه ملی همین شماها بودید که پذیرای خمینی درفرانسه وباایرفرانس راهی ایران کردید زمان ژیسکاردستن رئیس جمهوروقت فرانسه

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 1, 2016 03:58 PM

این آقای نژاد پرست اگر حرفش درست بود چند تا مثال میزد چند تا دلیل میاورد در صورتیکه اگر به زندگی خانم کلینتون نگاه کنید همیشه بفکر و حامی مستعضفان بوده بطور مثال مدرسها آمریکا را مجبور کرد که برای معلولان دوچرغه ایی شرایط لازم جهت تسهیل عبور و مرور فراهم شود یا نوجوان زندانهای مخصوص خودش داشته باشند نه اینکه در زندان بزرگ سالان گذاشته بشوند آقای لوپن که عاشق ترامپ هست چه خدمتی برای مردم کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهروز September 2, 2016 01:46 AM

این هم یادتان باشه این خانم چندین سال پیش شوهرش بیل را بخشید،قضاوت دیگه با خودتان بماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: