آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 مرداد ماه 1395 = 19-08 2016

ترامپ از اظهارات تند خود ابراز تاسف کرد

ترامپ برای نخستین بار از زمان اعلام نامزد شدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا،‌ اذعان کرد که اظهارات تند وی "ممکن است موجبات ناراحتی برخی را پدید آورده باشد."

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس،‌ دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جهموری آمریکا،‌ نسبت به برخی اظهاراتی که در جریان مناظرات داغ انتخاباتی مطرح کرده، ابراز تاسف کرد.

وی یک روز پس از اعلام تغییرات در کمپین خود از برخی اظهارات خود که موجب خشم اقلیت‌ها شده، اظهار تاسف کرد.

ترامپ در جریان سخنرانی خود در منطقه شارلوت، کالیفرنیای شمالی گفت: گاهی اوقات در جریان مناظرات داغ انتخاباتی و صحبت درباره طیف گسترده‌ای از مسایل، شما واژه صحیح را انتخاب نمی‌کنید یا حرفی را که نباید، می‌زنید. من نیز مرتکب این عمل شده‌ام. شما چه باور کنید و چه نکنید، من بابت این مسئله متاسفم. خصوصا در مواردی که موجبات ناراحتی برخی را فراهم آورده‌ام.

وی هم‌چنین متعهد شد که همواره حقیقت را مطرح کند.



arzhang August 20, 2016 09:26 AM

مدت یک هفته ای هست که ترامپ یک ناظر انتخاباتی جدید بسیارباهوش و زرنگی بنام خانم کلیان کانوی استخدام کرده که میتونه در پیروزیش مثبت باشه ترامپ که انسان قدی هست و به حرف کسی گوش نمیکرد این خانم قانع اش کرده که به حرف ایشان گوش کنه اگر میخواد در انتخابات پیروز بشه و الان مدت یک هفته ای هست ترامپ در جلد این خانم صحبت میکنه ترامپ در ایالت ویسکانسین رفت در یک محله سفید پوست گفت عاشق و همدل سیاه پوستها هستم نه اینکه رای سیاه پوستها را جمع کنه بلکه ان سفید پوستهایی که میخواند به جمهوری خواه رای بدهند ولی نژاد پرست نیستند و در سخنرانی جدیدش گفت از اظهارات تند گذشته خود ابراز تاسف میکنم و روز بعد از اوباما سبقت گرفت و رفت در محله طوفان زده نیواورلئاین و به مردم عادی کمک کرد خانم کلیان کانوی گفت اگر ترامپ ۸۰ روز همین فیلمها را بیاد ۱۰۰ در ۱۰۰ پیروز میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: