آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 مرداد ماه 1395 = 11-08 2016

کنسرت؛ حضور وزیر برای جلوگیری از لغو آن!

حضور وزیر ارشاد و وزیر کشور در یک کنسرت برای جلوگیری از لغو آن!

عليرضا موثق- ساعتی پیش کنسرت کاوه آفاق با وجود اخذ مجوزهای لازم و فروش همه بلیت ها در آستانه لغوشدن قرار گرفت

علی جنتی وزیر ارشاد و رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور خود در این کنسرت از لغو آن توسط نیروی انتظامی جلوگیری کردند.

خدايا چه گناهى کرده بوديم که در قرن ٢١ و در عصر اينترنت و ماهواره، اين موجودات قرون وسطايى بر ما حاکم شدند و به قدرت رسيدند؟ تاوان توهم و بلاهت اينقدر سنگين است؟ چند دهه بايد تاوان بدهيم؟

خاک بر سر ما کنند که در اين زمانه و زمينه قرن بيست و يکمى، از اسباب خوشحالى مان، عدم لغو فلان کنسرت حتى موسيقى سنتى شده است!! و از دست وزير کشور و وزير ارشاد منصوب رىيس جمهور و مجلس مفتخر به تنفيذ ولى امر مسلمين جهان! و نايب امام زمان! هم کارى بر نمى آيد!

امان از دست اين داعشى هاى وطنى!



فريبرز August 11, 2016 10:52 PM

زنده ياد كرامچند گاندى، در زمان مبارزه خود براى استقلال هندوستان از يوغ انگليس، در جواب اين سؤال كه آزادى كى از راه مى رسد گفت: " براى اينكه آزاد شويم بايد اوّل استحقاق آزادى را داشته باشيم!" هر كس به هر نحوى كه مى خواهد مى تواند اين سخن او را تعبير كند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو آئینه August 12, 2016 12:29 PM

فریبرز عزیز درست میگه وقتی ما تمام حق حقوقمان را به یک الاغ الله عظما بعنوان رهبر سپرده ایم دیگر چرا باید توقع آزادی داشته باشیم ! ! اگر عرضه داشتیم سال ۸۸ از توی خیابنها به خانه ها باز نمیگشتیم و رژیم در حال سقوط را نجات نمیدادیم هنوز هم دیر نشده اعتصابات سراسری و تظاهرات بدون بازگشت به خانه ها رژیم را سرنگون میکند ولی اول باید بفکر الترناتیو بود هرچند که رهبر و جایگزین در حین مبارزات از دل مردم بیرون میاید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: