آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 مرداد ماه 1395 = 10-08 2016

جزایری؛ برای ردگم کردن دستگیر و شاید قربانی شود

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در خصوص آخرین وضعیت شهرام جزایری گفت: شهرام جزایری دستگیر و بازداشت شده است و بنا بر اظهارات دادستان کل کشور، وی به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی در مشهد و با دستور دادستان مشهد بازداشت شد، هم اکنون نیز پرونده شهرام جزایری در حال رسیدگی است.


پشت پرده بازداشت جزایری چیست؟

«پهلوان» مدیر عامل مجموعه شاندیز پیش از آن‌که بازداشت شود، طی توافقی با «شهرام جزایری» سهام شرکت‌ پدیده شاندیز را به شهرام جزایری واگذار کرد.

یک منبع مطلع در این باره به خبرنگار «آمدنیوز» گفته است که این واگذاری دور از چشم نهادهای امنیتی بوده و قرار بوده جزایری شرکت «پدیده شاندیز» را با مدیریت اقتصادی خود و واگذاری در بورس اوراق بهادار تهران، احیا کند تا این شرکت از حاشیه‌ها رها شده و مجددا به سودآوری برسد.

نهادهای امنیتی که از این واگذاری خبر نداشتند، پس از بازداشت «پهلوان» متوجه شدند که این سهام به جزایری واگذار شده و در اقدامی دیگر اقدام به بازداشت شهرام جزایری کرده‌اند.

به نظر می‌رسد برخی نهادهای امنیتی قصد ندارند موضوع شرکت پدیده شاندیز حل شود و به با بازداشت این دو نفر، ممکن است سهام واگدار شده تحت فشار امنیتی به یک نهاد خاص واگذار شود و بدین سان مدیریت «پدیده شاندیز» از اخیار اشخاص خارج شده و به نهادهای امنیتی واگذار شود. سپس اشخاص متضرر با ایجاد فشار امنیتی، از ادامه شکایات خود انصراف، و این «هلو» در «گلوی» برخی افراد خاص «بپرد.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: