آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 مرداد ماه 1395 = 05-08 2016

بسیج: تلگرام، کلید جدید تبلیغات انتخاباتی روحانی

گویا مسابقه دوی میدانی است که روحانی دستپاچه وار و ۹ ماه مانده به موعد انتخابات خرداد ۹۶، قیچی به دست، روبان افتتاحیه رقابت های تبلیغاتی انتخابات سال آینده را فتح کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو (بسیج)، محمد عبدالهی در کانال تلگرامی اش نوشت:

مرور سیاست های رسانه ای روحانی در دو ماهه اخیر وحضور غافلگیرانه او در یک گفتگوی زنده تلویزیونی آن هم بعد از یک غیبت طولانی 6 ماهه ( و قول حضور تلویزیونی پر رنگ در ماه های آتی)، همگرا با فعالیت های تبلیغاتی زودهنگام وی ارزیابی می شود.

گویا مسابقه دوی میدانی است که روحانی دستپاچه وار و 9 ماه مانده به موعد انتخابات خرداد 96، قیچی به دست، روبان افتتاحیه رقابت های تبلیغاتی انتخابات سال آینده را فتح کرده است. فعالان رسانه، در خوشبینانه ترین حالت، انتظار آغاز این موعد رقابتی را ، زودتر از دی 95 پیش بینی نمی کردند با این وجود، شوک رسانه ای روحانی با تخریب دستپاچه وار دکتر قالیباف، بعنوان سرسخت ترین رقیب احتمالی پیش روی وی، آن هم از تریبون دولتی و در معیت دوربین های صداوسیما به یکباره بمب خبری ورود دستپاچه وار رئیس جمهور در این وادی ناصواب را در رسانه ها ترکاند.

تمرکز روحانی بر "تلگرام" بعنوان یگانه عامل شانس موفقیت او در انتخابات پیش رو، سخنرانی هایش را دستخوش موضع گیری های غیر علمی متعددی کرده است، که مهمترین آن، مترادف قرار دادن ناصحیح مفهوم فراگیر "فضای مجازی" با یک مصداق جزء ("تلگرام") است. اقرار نشریه رسمی جریان خاص ( کارگزاران و اعتدالیون ) در جدیدترین شماره منتشره ( نود و یکمین شماره از نشریه صدا) به استفاده از "تلگرام" بعنوان یکی از دو فشنگ موجود در خشاب حسن روحانی در انتخابات 96، و مانورهای تبلیغاتی وی با تاکید بر افتخارش بر باز گذاشتن "فضای مجازی"! (بخوانید: "تلگرام") علیرغم مخالفت های بسیار، خبر از یک جنگ مهندسی شده تلگرامی در انتخابات آتی دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: