آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 مرداد ماه 1395 = 02-08 2016

روحانی باید امشب پشت صحنه ها را بر ملا کند

ایسنا: نهمین گفت‌وگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم سه‌شنبه‌ شب از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود، هنوز محورهای این گفت‌وگو اعلام نشده اما می‌توان حدس زد با توجه به رخدادهای اخیر در فضای سیاسی کشور، چه مواردی در این گفت‌وگو مطرح خواهد شد.

معاون وزير كشور دولت خاتمی در رابطه با عملکرد دولت روحانی تصریح کرد: دولت مخالفین قسم خورده‌ای دارد که در حال کارشکنی و ایجاد مسائل روانی در جامعه هستند.

مرتضي مبلغ در گفتگو با سایت نواندیش درباره مهمترین چالش پیش‌روی دولت در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار کرد: چالش عمده به جریان‌های افراطی ضد دولت که در کشور راه‌اندازی شده، مربوط است.

او تصریح کرد: این جریان‌ها از پشتوانه‌های ثروت، قدرت و تبلیغات نیز برخوردارند و با تمام وجود و بدون رعایت مصالح ملی در کشور فضاسازی و ایجاد مشکل می‌کنند.

مبلغ خاطرنشان کرد: روحانی باید حقایق را برای مردم روشن و پشت صحنه‌ها را بر ملا کند، وگرنه تلاش دولت در هیاهوی مخالفان گم می‌شود.



پیشگو August 2, 2016 03:06 PM

فریدون به احترام روح پسرت و جهت آرامش وجدان خود
امشب با مردم رو راست باش دیگه بهت شانس نمیدند
از مردم کمک بخواه مردم تورا تنها نمیگذارند فریدون
اگر تهدید شدی رفراندوم را مطرح کن

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud August 2, 2016 03:40 PM

پیشگو جان شما چقدر ساده هستی این روبای مکار از آن هفت خط های روزگار هست حالا که کفگیر نظام مقدس به ته دیگ خورده ایشون و آن گربه عابد شده (رسمنجانی) شدن دلسوز مردم این خیمه شب بازی را راه انداختن به کمک مقام گنده رهبری آمار اعدام ها را نگاه کنید داریم برمیگردیم به قول رهبر در حبس سبزها به دوران طلایی امام راحل غارت اهل بیت سرخه ای یعنی پسر خاله و پسردایها و اقوام اگه خاطر تون باشه کارتون قبل از حاکم شدن این آدم خورها (یوگی و دوستان )همچنان ادامه خواهد داشت کلام آخر شما از یک آدم پسر کش چه انتظاری دارید تنها راه حل عزیز دل برادر سرنگونی سرنگونی والسلام

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى August 2, 2016 09:15 PM

آقاى پيشگو ، من هم با آقاى مسعود ١٠٠٪‏ موافقم ، روحانى گرگى در لباس ميش بيشتر نيست و همه اين جنايتكاران سوار كشتى جمهورى اسلامى و پايبند قانون منحوس اساسى اش هستند و مردم با اصل نظام كثيف اسلاميشون مخالفند و بايد اين كشتى رو غرق كرد و براى هميشه تاريخ مردم ايران از شرشون راحت شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: