آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 تیر ماه 1395 = 20-07 2016

این اظهارات تهدیدآمیز یعنی بازگشت تحریمها+فیلم

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز با اشاره به گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل گفته سازمان انرژی اتمی طرح راه اندازی کارخانه غنی‌سازی را تدوین کند. (فیلم زیر)

بنابه گزارشها، در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات ایذایی در مقابل توافق هسته‌ای به نقطه‌ای رسیده است که راهی جز مقابله برای جمهوری اسلامی باقی نمانده است.

وی تاکید کرد: لازم است سازمان انرژی اتمی مطابق قانون مربوطه طرح راه‌اندازی کارخانه هسته‌ای برای غنی‌سازی در درجات مورد نیاز کشور را آماده نموده و مجلس شورای اسلامی را در جریان امر قرار دهد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال صحبت‌های لاریجانی شعار مرگ بر آمریکا و الله‌ اکبر سر دادند.

این در حالیست که آمریکا پیش تر هشدار داده بود که در صورت زیر پا گذاشته شدن توافق هسته ای، همه ابزار و قدرت کافی برای بازگرداندن تحریم ها را در اختیار دارد.





www.youtube.com/watch?v=Nw3QzNQqoA0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ghasem July 20, 2016 05:21 PM

این کله پووکان ایران را ویران کردن مردم را به خاک سیاه نشاندن خودشان میلیونها حقوق ماهیانه میگیرن از شکم گرسنه مردم خبر ندارن کشورهای دیگررا تهدید میکنن و به عاقبت ان هم فکر نمیکنن پس مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو July 20, 2016 07:06 PM

علی جانی جنایتکار خائن به ایران زمین
گویا طناب داره میره بالا صدات گیر داره
دبیر کل چیزی جز عمل شیطانی تو و برادرانت و علی دست کج را عنوان نکرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: