آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 تیر ماه 1395 = 04-07 2016

حمله تند دختر ناطق نوری به صادق لاریجانی

دختر ناطق نوری، سخنان صادق لاریجانی علیه پدرش را «غیراخلاقی و غیرمسوولانه» و یادآور «خاطره تلخ اظهارات عوام فریبانه و غیراخلاقی» احمدی‌نژاد خواند.

به گزارش ایسنا، سوده ناطق نوری امروز در مطلبی در وبلاگ شخصی خود با اشاره به اتهام صادق لاریجانی مبنی بر فساد اقتصادی «آقازاده‌های» ناطق نوری نوشت :«آیا نظامی که در آن بالا‌ترین مقام قضایی‌اش، به این راحتی و بدون هیچ دغدغه... مرتکب عملی می‌شود که قابلیت تفسیر در چارچوب... نشر اکاذیب را دارد، الگوی مناسبی برای سایر کشورهاست؟»

وی اضافه کرد: «پاسخ روشن است؛ خیر. چنین روشی نه تنها الگوی دیگران نیست بلکه بیشتر به عبرتی می‌ماند که بایستی درس‌هایی ژرف و بزرگ از آن گرفت».

ناطق نوری هفته گذشته گفته بود: در ٣٧ سال گذشته در بسیاری از مسائل سیر قهقهرایی داشته‌ایم و با این وضعیت نمی‌توانیم ادعا کنیم که برای دیگران الگو هستیم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبر جمهوری اسلامی با طرح پرسش‌هایی از وضعیت امروز جامعه افزود: آیا دستگاه قضای ما اسلامی است؟ آیا در ادارات ما شان مردم حفظ می‌شود؟ چرا مردم باید امثال من را ببینند تا مشکلشان حل شود؟

وی اضافه کرده: شاهدیم که مدام این گروه علیه آن گروه حرف می‌زند و آن گروه علیه این گروه، با چنین شرایطی مردم می‌گویند همه این‌ها خرابند.



بيژو July 5, 2016 07:08 AM

آخوند با آخوند فرقى ننى كند هر دو طرف از... خر افتادند از ١٤٠٠ سال پيش بگير تا به حالا

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak July 5, 2016 07:35 AM

روزی خواهد رسید که مردم همانند گرگهای گرسنه بدنهایتان را بدرند زنده زنده امروز دوستی میگفت در کشوری که هشتاد میلیون جمعیت دارد با شصت میلیون پرونده های دعاوی که اگر در هر پرونده دو نفر یکی مدافع و یکی دیگر شاکی باشند با این حساب صدو بیست میلیون نفر در حال درگیری با همند اغوند بد همه هیز و حرامزاده این نتیجه چیست برادر دزدت میره خارج با ان انگلیسی مسخره که سواد یک ابتدایی بهتر از ان حرف میزنه میگه مملکت بهشت برین است ای تف به سبیل آدم دروغگو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: