آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 تیر ماه 1395 = 01-07 2016

شعار حامیان احمدی‌ نژاد در نمایش روز قدس

همزمان با روز جهانی قدس احمدی‌نژاد از خیابان قدس به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

به گزارش ایلنا، احمدی‌نژاد در حالی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست که طرفداران او با اجتماع در اطراف او، شعارهایی همچون «احمدی احمدی حمایتت می‌کنیم»، «احمدی برمی‌گردد»، سر می‌دادند.



فریبرز July 1, 2016 12:31 PM

این هیاهو به این دلیل است که در ایران به آن بزرگی بجز عنتری نژاد آدم درست و حسابی دیگر نداریم! واقعاً که چه مملکتی شده است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش July 2, 2016 02:22 AM

اين مردک عنترى نژاد بى شرم و حيا! که در مدت هشت سال خيانت و جنايت او بر ايران و ايرانى! اگر زره اى وجدان و شرف داشت! بايد از فرط خجالت از آنهمه ضرر و زيانى که باقتصاد ايران رساند! ديگر در هيچ جا و محفلى آفتابى نميشد! اين آدم پر رو و بى لياقت!اقتصاد ايران را با کسب آن حجم در آمد نفتى! در زمان خود بروز سياه نشاند! و علاوه بر آن هزاران ميليارد تومان از پول اين بيت المال بيچاره در زمان او در جا گم وگور شد! بدون هيچ حساب و کتابى و يا جوابگويى بمردم! حال اين اين مردک بى شرم و حيا! نه تنهااز مردم خجالت هم نميکشد! بلکه بتازگى در يک سخنرانى در مسجدى در نارمک از حکومت عدل على دوران خود تبليغ و صحبت بميان کشيده است! انسان هم اينقدر بى چشم و رو! و انگار نه انگار که او مسبب اينهمه ضرر و زيان بوده است! و شور بختانه امروز هم دو باره با وجود تمام آن تجارب تلخ گذشته! در جامعه کم نيستند افرادى سود جو! و سانديس خور! که طرفداراين مردک خطر ناک و جاهل و نادان ميباشند! و متاسفانه آنها با کار اشتباه خود مشفق کسى هستند که چنين کارنامه سياه! و ننگين! در ساليان گذشته! داشته است! و گويا اين افراد جيره خوار دو باره باشتباه قصد هموار کردن راه او براى رياست جمهورى مجدد در آينده را در سر ميپرورانند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: