آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 خرداد ماه 1395 = 17-06 2016

بوی الرحمن؛ ورود آمریکا به پرونده فساد مالی "آقا"

در طرحی که در کمیته مالی سنای آمریکا به تصویب رسیده، وزارت خزانه‌داری آمریکا از سوی کنگره مامور ارائه گزارشی جهت شفافیت دارایی‌های سران رژیم ایران شده است.

به گزارش فارس، کنگره آمریکا طرحی را برای شفاف‌سازی دارایی‌های سران ارشد جمهوری اسلامی ارائه کرده که تاکنون در کمیته مالی سنا به تصویب رسیده و منتظر رای گیری در صحن اصلی سنا است.

بر اساس این طرح، از وزارت خزانه داری آمریکا درخواست شده است تا گزارشی را حول تخمین کل دارایی‌های مستقیم و غیرمستقیم برخی سران ارشد رژیم ایران به کمیته مربوطه در کنگره ارائه کند.

پیشنهاددهندگان این طرح در اقدامی مداخله جویانه این لایحه را «طرح شفافیت دارایی‌های سران حکومت ایران» نام‌گذاری کرده و دلیل آن را فساد اقتصادی برخی مسئولین عنوان کرده‌اند.

در بندهای این لایحه همچنین آمده است که وزارت خارجه آمریکا، رژیم ایران را به همراه رژیم سوریه حامی تروریسم بین‌المللی می‌داند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا باید طی ۲۷۰ روز از تصویب این لایحه، گزارشی کامل و غیرمحرمانه از حمایت مالی از تروریسم، پولشویی یا دیگر اقدامات مجرمانه مالی ارائه کند.



Babak June 17, 2016 03:22 PM

"وزارت خزانه‌داری آمریکا باید طی ۲۷۰ روز از تصویب این لایحه، گزارشی کامل و غیرمحرمانه از حمایت مالی از تروریسم، پولشویی یا دیگر اقدامات مجرمانه مالی ارائه کند "
بزک نمیر بهار میاد / کمبزه با خیار میاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیامک June 17, 2016 06:06 PM

اگر این انجام بشه میشه اسم این طرح رو ،،،کار امام زمانی گذاشت ،،،این آخوند های بی شرف انقدر پول با اسمهای مستعار از کشور خارج کردند که ممکنه به ده ها و صدها میلیارد دلاری برسه و حالا نوبت بالا کشیدنش توسط عزیزان امریکایی شده که خدا حفظ شون کنه ،،،که فقط داغ میزارند به دل آخوند ها و کاسه لیس هاشون ،،دمشون گرم ،،،بخورید که ما ملت ایران تا وقتی که این اوباشی به ما حکومت میکنند،،بیشتر از این مستحق نیستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: