آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 خرداد ماه 1395 = 13-06 2016

تعطیلی پروژه مترو میدان ولیعصر تا تجریش

تجارت نیوز: معاون حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران از توقف کار اجرایی در مسیر مترو تجریش تا میدان ولیعصر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

جعفر تشکری‌هاشمی با اشاره به این نکته که اقدامات پیش رو برای ساخت خط جدید مترو از میدان ولیعصر (عج ) تا تجریش به‌طور قطع بر اساس نظر مشاور انجام خواهد شد، اظهار داشت: به شورای شهر و مردم اطمینان داده می‌شود تا کامل شدن تمام مطالعات، جنبه‌های اجرایی و دریافت مجوز اقدامی صورت نگیرد.
وی در ادامه با بیان این‌که «تا پایان سیر مراحل قانونی، کار اجرایی درارتباط با ساخت مترو مسیر میدان ولیعصر (عج) تا میدان تجریش صورت نمی‌گیرد»، افزود: از این پس پروژه‌ها بر اساس مطالعات دقیق، ترافیکی، زیست محیطی و شناخت عوارض زیرزمین از طریق گسل‌ها، بررسی بحث‌های زلزله، سیلاب، آب‌های سطحی قنوات و وضعیت درختان است که بحث‌های مهندسی به‌طور کامل دنبال می‌شود تا چه تدبیری و چه ویژگی‌هایی در احداث خطوط، انجام شود و دیگر نمی خواهیم بدون برنامه ریز قبلی به سمت اجرای یک پروره عظیم برویم.



babak June 14, 2016 02:40 AM

میخواهد بگوید که گربه عابدو مسیحی شده آنقدر تر زدند که دیگه هیچ جای اشتباه نیست واقعا باید گفت خجالت بکشید و دمتان را بگیرید و گم شوید که مردم متنفرند از ریزو درشتتآن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: