آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 خرداد ماه 1395 = 12-06 2016

حمله اورلاندو: تقویت پوپولیسم و نژادپرستی در غرب

ستون‌نویس روزنامه نیویورک تایمز در اظهارنظری درباره حمله مسلحانه یک آمریکایی افغانی تبار به یک کلوپ شبانه در ایالت فلوریدا تاکید کرد که این حمله سبب تقویت پوپولیسم و نژادپرستی در آمریکا و اروپا خواهد شد.

به گزارش فارس، در ادامه واکنش‌ها به حمله مسلحانه به باشگاه شبانه در اورلاندو، یک روزنامه‌نگار و تحلیلگر ارشد آمریکایی نسبت به تاثیر این حمله در تقویت نژادپرستی و پوپولیسم در این کشور و اروپا هشدار داد.

حمله روز یکشنبه فرد مسلح به باشگاه شبانه همجنسگرایان در اورلاندو آمریکا سبب کشته شدن 50 نفر و زخمی شدن 53 تن دیگر شد.

مقامات آمریکایی اعلام کردند که فرد ضارب «عمر متین» شهروند آمریکایی با اصالت افغانی بوده و پدر و مادر او افغانستانی و مسلمان بوده‌اند.

در برخی خبرها آمده بود که فرد ضارب پیش از حمله به باشگاه شبانه، بر بیعت و وابستگی خود به داعش تاکید کرده بود.

راجر کوهن ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز در اظهارنظر کوتاهی درباره حمله اورلاندو و تاثیرات منفی آن به ویژه اثرات آن بر تقویت نژادپرستی در آمریکا و همچنین اروپا هشدار داد.

این خبرنگار و تحلیلگر ارشد آمریکایی تصریح کرد: تیراندازی دسته‌جمعی اورلاندو به نفع روند فاجعه‌ بار پوپولیستی و نژادپرستانه در آمریکا و اروپا خواهد شد.



اردلان June 13, 2016 10:26 AM

ما این حمله مزبوحانه تروریستی به این باشگاه در ارلاندو که در روز گذشته موجب گشته و زحمی شدن همه این جوانان بیگناه آمریکایی گشت رو قویا محکوم میکنیم و به همه خانواده های محترم آنها و مردم آمریکا تسلیت میگیم اما نکته اصلی در این باره ! در ۳۷ سال پبش با پیش بینی کاملا درست زنده یاد شاهنشاه ایران که در آخرین مصاحبه مطبوعاتی شان خطاب به قدرتهای برتر جهانی اعلان داشتند؛ اگر ما از ایران برویم ! ایران میرود! اگر ایران برود، خاور میانه میرود و وحشت همه جهان را در بر خواهد گرفت! بنظر من مسئولیت مستقیم همچین فجایعی در جهان فقط بعهده حزب دمکرات آمریکا و کشورهای ذینفع اروپای هست که باحمایتهای بیدریغ، پنهانی و آشکار اینها بخصوص از حکومت ضد مردمی و جنایتکار تهران در طی این ۳۷ ساله خواهد بود نه کسی یا گروهی دیگر! خود کرده را تدبیر نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush June 13, 2016 02:35 PM

حقیقت را باید گفت، ردّ پای خون آلود اسلام از افغانستان، پاکستان، ایران، عراق، سوریه، اسرائیل، مصر، لیبی، فرانسه، آلمان، دانمارک‌، انگلستان، برزیل، آمریکا و سرآخر کانادا رسیده است! پس تنفر من و میلیونها انسان صلح جو "نژاد پرستی نیست" بلکه حقیقت است که دین اسلام دین "صلح" نیست و بزودی با انتخاب آقای ترامپ، آغاز به پایان آخوند‌های تروریست در اشکال مختلف و طرفداران آنها با شدیدترین قدرت شروع خواهد شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز June 14, 2016 04:08 PM

"هر چه بگندد نمکش می زنند / وای به روزی که بگندد نمک !" تا حالا رسم بود که هر کسی آزادی فردی می خواست به آمریکا پناهنده می شد ولی با این روال، بزودی هر کس که آزادی فردی بخواهد باید از آمریکا جیم شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: