آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 خرداد ماه 1395 = 12-06 2016

حلقه محاصره یاران رفسنجانی تنگ تر می شود

نسیم آنلاین: پس از افشاگری علی زاکانی، نماینده سابق تهران در خصوص سیروس ناصری و حسین فریدون (برادر روحانی) حکم بازداشت سیروس ناصری به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی" صادر شده اما وی که در خارج از کشور استقرار داشت تاکنون به کشور مراجعت ننموده است.

محسنی اژه ای ، سخنگوی قوه قضائیه امروز در پاسخ به این سوال که شنیده شده است یکی از افراد منتسب به دولت به دادسرا احضار شده است، این موضوع صحت دارد؟ گفت: این فرد نه احضار شده و نه بازداشت شده است.

محسنی اژه ای در خصوص بازداشت موسویان در راستای بازداشت سیروس ناصری گفت: این فرد بازداشت نشده است اما امکان دارد مورد پرسش و پاسخ قرار گیرد.



Ramin June 12, 2016 08:44 PM

خبر خوبی است که شنیده میشود یاران لمپن ها و دلقکهای اسلامی و شارلاتانهای سیاست بی در و پیکر در ایران بلا زده بعد از ۳۷ سال به دست همدیگر نه برای ما و ایران بلکه برای حفظ منافع چپاول شده دریده میشوند طبق گواهی تاریخ ماسوکیستهای اسلامی و دیکتاتورهای چسبیده به آسمانها بعد از انجام جنایات فراوان و در بدر کردن ملتهای تحت سلطه خود عاقبت اقدام به حفر گورهای همدیگر را میکنند حکومتها تغیر خواهند کرد ایران همیشه جاویدان خواهد ماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: