آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 خرداد ماه 1395 = 12-06 2016

پرونده ملوانان؛ رسوايی تازه برای آقای اوباما

در حال حاضر اطلاعات مربوط به دستگیری ملوانان آمریکايی در ایران توسط دولت اوباما به صورت محرمانه ای طبقه بند شده و حداقل تا یک سال آینده امکان انتشار آنها وجود ندارد.

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از یکی از سناتورهای آمریکایی نوشته که بعد از رفتن اوباما از کاخ سفید، اطلاعات جدیدی از دستگیری ملوانان آمریکایی در ایران منتشر خواهد شد.

در این مطلب آمده است: با گذشت چندین ماه از دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه پاسداران در اوایل سال جاری میلادی، هنوز درخواست های زیادی از دولت اوباما برای انتشار جزئیات برخورد تحقیرآمیز آنها با ملوانان آمریکایی وجود دارد.

فاکس نیوز آمریکا به نقل از یکی از اعضای کنگره گفته است که به تازگی جزئیات کاملی در مورد چگونگی رفتار نامناسب نیروی های رژیم ایران با سربازان دستگیرشده آمریکایی در اختیار ما قرار گرفته که در صورت شنیدن آن آمریکایی ها دچار شوک و عصبانیت شدید می شوند. در حال حاضر این اطلاعات توسط دولت اوباما به صورت محرمانه ای طبقه بند شده و حداقل تا یک سال آینده امکان انتشار آن ها وجود ندارد.

به نوشته این منبع، در طول ۱۵ ساعت بازداشت نیروهای آمریکایی آنها مورد آزار و اذیت، شکنجه و تحقیر نیروهای پاسدار قرار گرفتند. پاسداران، سربازان آمریکایی را با زور اسلحه مجبور به عذرخواهی کردند و آن ها را مجبور کردند در مقابل دوربین از مهمان نوازی پاسداران و کمک به آن ها تشکر کنند.

جزئیات کامل در مورد ملوانان آمریکایی به این دلیل توسط دولت اوباما طبقه بندی شده و مخفی نگه داشته شده تا از تحریم های جدید از سوی کنگره علیه جمهوری اسلامی جلوگیری شود. تحریم هایی که می تواند توافق هسته ای را با تهدیدهای جدی مواجه کند.

در گزارش فاکس نیوز گفته شده که بعد از پایان دوره اوباما، کنگره جزئیات این موضوع را منتشر خواهد کرد که آمریکایی ها را دچار شوک و عصبانیت خواهد کرد.

جزییات



homa June 12, 2016 06:11 PM

بعدازرفتن حاج اوباما خیلی چیزها برملا خواهد شد خواهید دید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود June 12, 2016 11:30 PM

پرونده،فکر کنم زیر بغل خانم نوروز زاده باشه مسئول اتاق ایران در خدمت حاج حسین از خواهران نایاکی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: