آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 21 خرداد ماه 1395 = 10-06 2016

در ایام رحلت امام رفته بود دریا چشم چرانی!؟

این طلبه بزرگوار کجا رفته بود که آن وضعیت را مشاهده کرده بود؟ آدرس‌های ایشان شبیه به رفتن در کنار دریا بود، واقعا در زمان رحلت امام (ره) ایشان به کنار دریا رفته بود؟

اظهارات حجت الاسلام ناصر رفیعی و مقایسه بی‌حجابی در گیلان با اروپا، اعتراض دو تن از نمایندگان رشت را برانگیخت.

به گزارش خبرآنلاین، ابتدا جبار کوچکی نژاد ضمن محکومیت این سخنان اظهار کرد: من به ایشان نصیحت می کنم که سریعا حرف خود را پس بگیرند و این اشتباه را جبران کند. نماینده اصولگرای رشت خواستار بروزرسانی اطلاعات حجت‌الاسلام رفیعی شد و افزود: ایشان باید کمی اطلاعات خود را بالا ببرد و در خصوص تاریخ فرهنگی و انقلابی گیلان بیشتر مطالعه کند.

در ادامه این اعتراض غلامعلی جعفرزاده دیگر نماینده رشت در مجلس نیز در بیانیه ای خطاب به این روحانی، او را به عذرخواهی از مردم این خطه از کشور دعوت کرد.

او در این بیانیه چند سوال مطرح کرده است:

١- ایشان در ایام رحلت امام راحل گیلان چکار می‌کرد؟ برای تفریح آمده بود ؟

٢- آیا ایشان به‌جز گیلان هیچ کجای دیگر از این کشور نرفته بود؟ مثلا در همان تهران بزرگ ایشان چشم بسته راه می روند؟

٣- این طلبه بزرگوار کجا رفته بود که آن وضعیت را مشاهده کرده بود؟ آدرس‌های ایشان شبیه به رفتن در کنار دریا بود، واقعا در زمان رحلت امام (ره) ایشان به کنار دریا رفته بود؟

۴-آیا کسی که برنامه به‌سمت خدا را هدایت می‌کند می‌تواند به مردم این تهمت‌ها و تخریب‌ها را نسبت دهد؟

۵- ‌آیا نتایج اتهام‌های ایشان و آن سخنرانی بی‌محتوا هدایت به‌سمت خداست؟

حداقل اقدامی که بدون فوت وقت این ‌‌آقا می‌تواند انجام بدهد عذر خواهی از ملت شریف گیلان است. بعید نیست اگر هیچ‌گونه اقدام عملی و جدی صورت نپذیرد در روزهای آتی شاهد یک تجمع مردمی باشیم یادمان باشد مردم آذربایجان اخیرا در رابطه با یک برنامه طنز کودک و آن مسواک!! چه اقدامی کردند؟ بعید می‌دانم دیگر صداوسیما دست به چنین خطای بزرگی بزند!



فریبرز June 10, 2016 04:22 PM

از موقعی که امام راحل چشم مردم را بر روی حقایق باز کرده است آنها از دیدشان برای چشم چرانی استفاده می کنند، تقصیر مردم بیچاره چیست؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: