آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 خرداد ماه 1395 = 09-06 2016

بازتاب جهانی محرومیت مضحک بازیکن فوتبال

تنها چند ساعت پس ازمحرومیت سوشا مکانی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسانه های انگلیسی زبان این خبر را به صورت گسترده منتشر کرده اند.

به گزارش عصرایران، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روز گذشته دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را به دلیل آنچه تاثیر گذاری برفرهنگ نامیده شده بود محروم کرد.

حکم محرومیت این دروازه بان ملی پوش ازقول یکی ازاعضای کمیته اخلاق در سایت ورزش 3 منتشر شده بود و حالا ساعاتی بعد از انتشار این خبر ، رسانه های انگلیسی زبان خبر این محرومیت مضحک را در طیف گسترده ای بازتاب داده اند.

رسانه های محتلف از نیوزویک گرفته تا بی بی سی و اسوشیدپرس ودیلی میل و گاردین و عرب نیوز به این خبر پرداخته اند. حتی بخش خبری ای ام دی بی هم خبر محرومیت سوشا مکانی را منتشر کرده است.

تیتر اکثر رسانه ها هم این طور است« محرومیت 6 ماهه دروازه بان ایرانی به خاطر پوشیدن شلوار باب اسفنجی»



نسل بیدار June 9, 2016 10:06 AM

کمدی تراژدی به این می‌‌گویند * کمدی در اینجاست که یک جهان به ریش این ملت با این حکومت آخوندی که دارند می‌‌خندد و تراژدی در اینجاست که ملت با سکوتی که پیشه کرده همینطور به این حکومت نحس میدان می‌‌دهد که آبروی ایران و ایرانی‌ را ببرند ملت حکومت ننگ‌ را تحمل می‌‌کند و جهان به ریش همه ما می‌‌خندد * این هم مزایای سی‌ و هفت سال ننگی که همه چیز بود بجز شکوهمند * حال مانده‌ام که در این کمدی تراژدی باید با خنده آنها خندید یا باید به حال زار ملتی ‌ره گم کرده گریست؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ستار بهشتی June 9, 2016 12:56 PM

بیچاره امام راحل امریکاییمون نیست ببینه سدعلی روسی چکارها که نمیکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 9, 2016 09:21 PM

علی گدا اگر میپوشید
خبر ساز تر می گشت
زن ایران حق ندارد بپوشد
چه جگری دارد این قهرمان
حال میتواند پناهنده شود
زیرا جان اش در خطر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: