آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 خرداد ماه 1395 = 06-06 2016

بازهم حکم شلاق برای کارگران معترض در ایران

خبرگزاری هرانا ـ وکیل کارگران معدن شرکت سنگ آهن بافق گفت که برای ۹ نفر از کارگران این واحد معدنی در رابطه با اعتراضات صنفی سال ۹۳ احکام حبس و شلاق تعلیقی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، محمدعلی جداری فروغی، وکیل جمعی از کارگران معدن سنگ آهن بافق در تماس تلفنی گفت: “براساس دادنامه‌ای که ساعتی قبل از سوی شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری ۲ یزد، در اختیارم قرار گرفت؛ تمام ۹ متهم این پرونده از برخی اتهامات سنگین موجود در پرونده تبرئه شده‌اند”.

فروغی در ارتباط با احکام صادره گفت: “در دادنامه اول، موکل «محمدحسن تشکری» عضو شورای شهر بافق و کارگر شرکت معدن سنگ آهن با استناد به مواد ۵۵۴ و ۶۱۸ از قانون مجازات اسلامی به تحمل ۱۱ ماه حبس تعلیقی و ۵۰ ضربه شلاق تعلیقی به مدت ۵ سال و متهم ردیف دوم به ۴ ماه حبس تعلیقی به مدت ۵ سال محکوم شده است”.

وی ادامه داد: “در دادنامه دوم، ۷ نفر دیگر از کارگران به استناد ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هرکدام به تحمل ۷ ماه حبس تعلیقی و ۳۰ ضربه شلاق تعلیقی به مدت ۵ سال محکوم شده اند”.

این وکیل دادگستری در پایان گفت: “علیرغم تعلیقی بودن این احکام، در ظرف ۲۰ روز آینده به احکام صادره اعتراض خواهم کرد”.



کوروش June 7, 2016 01:44 AM

(ما براى اينکه زندگى مادى شمارا ميخواهيم مرفه بشه زندگى معنوى شما راهم ميخواهيم مرفه باشد دلخوش نباشيد که مسکن فقط ميسازيم آب و برق را مجانى ميکنيم اتوبوس رامجانى ميکنيم دلخوش اين مقدار نباشيد ما هم دنيا را مى آباد ميکنيم هم آخرت را ) اين قسمتى از سخنرانى آن خمينى دجال! دشمن ايران و ايرانى! و آن دروغگوى بزرگ تاريخ است! که در تاريخ ۱۲ بهمن ۵۷ در بهشت زهرا! بمردم خوش باور و قشر کارگر زحمت کش و ساده لوح وعده ميداد و اکنون بعد از گذشت ۳۷ سال از اين انقلاب شوم اسلامى! و نتايج آنهمه وعده هاى داده شده! ما شاهديم که امروز در ج ا داعشى! حضرات لغت بلغت سخنان آن شياد بزرگ يعنى امامشان خمينى! را براى قشرزحمت کش و بحاشيه رانده شده کارگران که فقط بفقط مطالبه گر حق وحقوق خودهستند! معنى کرده! و با شلاق جواب ميدهند! اسلام راستگوى ناب محمدى! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: