آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 اردیبهشت ماه 1395 = 22-04 2016

تهدید موشکی جمهوری اسلامی علیه بحرین

چند موشک قدر برای پاسخ به بحرین کافیست؟

باشگاه خبرنگاران (صداوسیما): مسئولین "جزیره بحرین" در یکسال اخیر مواضع تندی را علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده و این موضوع در گفتار مقامات این کشور کاملا مشخص است.

مقامات "جزیره بحرین" که با مقاومت اسلامی در منطقه غریبه اند، به کرات ادعاهای گوناگونی را ضد مقاومت مطرح کردند که نمونه آن تروریست خواندن "حزب الله" لبنان بود.

مقامات "جزیره بحرین" خود را چه فرض کرده اند که چنین مطالبی را ضد جمهوری اسلامی و حزب الله مطرح می کنند.

"جزیره بحرین" که حدود 700 کیلومتر مربع وسعت دارد با 350 موشک سطح به سطح "قدر- اف" با قدرت تخریب 2 کیلومتر مربع به طور کامل نابود می شود و بهتر است مقامات این جزیره کمی فکر کنند و بعد زبان به گستاخی و هتاکی بچرخانند.



میتی April 22, 2016 02:44 PM

با این حساب شیعیان بحرین که اکثریت جمعیت بحرین را تشکیل میدهند بیشترین بهره را از این ۳۵۰ موشک جمهوری اسلامی خواهند برد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 22, 2016 06:56 PM

مهم جلوه دادن خرید های موشکی پاسدارچی ها از روسیه و چین و کره شمالی و چپاولگردن وسوزاندن میلیاردها دلار برای عقده داری و عقده پروری بدستور ضحاک سرشت آخوند خامنه ای از جیب مردم همیشه خاموش و مطیع و تماشگر و اقتصاد مقاومتی و فقر وذلت و آش نذری پرست هزینه میشود باید هم موردی برای قلدری کردن های تو خالی و عوام بیسواد فریبانه پاسدارچی ها باشد چقدر مسخره آمیز و جهلانه است که تعداد دقیق موشک ها برای نابودی بحرین محاسبه شده است انکار که کشورهای عربی و انگلیس اجازه به زمین خوردن حتی یک موشک پاسدارچی به بحرین را می دهند این قلدری ها شبیه به قلدری های روزمره درداخل ایران است ولی بجای چاقو از کلمه موشک استفاده میشوذ

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: