آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 اردیبهشت ماه 1395 = 22-04 2016

هشدار معاون روحانی در باره پلیس نامحسوس

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران روز جمعه درباره طرح پلیس نامحسوس گفت: استاندار تهران به عنوان متولی امور اجتماعی و امنیتی که مسئول امنیت در استان است، نسبت به ابعاد و اجزاء این طرح اطلاع ندارد.

به گزارش ایسنا، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفته: نباید انتظار داشت اجرای برخی طرح‌ها بدون همراهی و هماهنگی با سایر ارگان‌های امنیتی دولت، منجر به موفقیت گردد.

شهین‌دخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است به طرح پلیس تهران برای امنیت اخلاقی که از ۷ هزار مامور نامحسوس استفاده می کند، واکنش نشان داد.

وی نوشت: با تمام توضيحاتی كه براي توجيه اين طرح ارائه شده است و با ذهنيتی كه از اجرای طرح های مشابه در سال های گذشته و در آستانه فصل تابستان و گرم شدن هوا برای مردم شكل گرفته است؛ بيم آن می رود اجرای اين طرح به برخورد با بدپوششی خلاصه شده و به جای آنكه تذكرات و برخوردها متوجه مزاحمين نواميس و يا ساير ابعاد طرح باشد؛ ناموس مردم را نشانه رود.

معاون روحانی نوشت: در مراسمی كه ديروز شركت كرده بودم چند تن از مادران كه دختران دانشجو دارند مطرح كردند كه از هفته گذشته دلشان مثل سير و سركه می جوشيده و چند بار مردند و زنده شدند تا فرزندانشان به خانه برگردند.



اردلان April 22, 2016 10:50 PM

آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است بفرض اینکه پلیس واقعا بخواد این طرح مسخره پلیس نامحسوس رو برای کنترل رعایت حجاب انجام بده من ایمان دارم اولین گروه زنانی که باید برای پاره ای از توضیحات به شعبات انترومنتری ( امربه معروف و نهی از منکری) بروند همگی جزو خود خانوادهای حکومتی هستند درصورتیکه خود مجریهای آن اقرار کرده اند که این طرح از پایه دارای اشکالات اساسی و غیر قابل اجراست ! این طرح احمقانه از روز اول شکست خورده بود (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: