آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1395 = 21-04 2016

راه‌اندازی گشت دریایی علیه رژیم ایران

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در نشست خبری مشترک با «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا از توافق با آمریکا بر سر راه‌اندازی گشت‌ دریایی علیه رژیم ایران خبر داد و تأکید کرد وزرای دفاع کشورهای عضو این سازمان با کارتر تقویت همکاری‌های دوجانبه را بررسی کرده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه خبری «الجزیره»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ضمن متهم کردن رژیم ایران به ارسال سلاح به یمن و دیگر مناطق درگیر در خاورمیانه گفت: زمینه فراهم شدن گشت‌های دریایی مشترک با آمریکا برای مقابله با کشتی‌های رژیم ایران ایجاد خواهد شد.

از سوی دیگر «اشتون کاتر» وزیر دفاع آمریکا گفت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از همپیمانان ثابت ایالات متحده هستند و امنیت آنها برای آمریکا در اولویت قرار دارد.

کارتر در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه سعودی «الشرق الاوسط»، درباره حمایت رژیم ایران از حزب الله و اینکه ایالات متحده قرار نیست تهران را در این زمینه تحریم کند گفت: پاسخ دادن به این موضوع، مسئولیت وزارت دفاع آمریکا نیست اما ایالات متحده تحریم‌های مربوط به تروریسم و موشک‌های بالستیکی را در چارچوب توافق هسته‌ای ابقا کرده است.

وی نیز از توافق برای راه‌اندازی گشت دریایی برای مبارزه با قاچاق سلاح از سوی رژیم ایران‌ به یمن خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا همچنین تهران را به ناامن کردن منطقه متهم کرد و گفت: تهران امنیت کشورهای منطقه را به خطر می‌اندازد و حمایت از حزب الله نمونه‌ای از اقدامات زیانبار رژیم ایران در خاورمیانه است.



بلوچ April 21, 2016 09:34 PM

دروغگوتر از این رژیم فاسد در دنیا نیست، نزدیکان ما کہ لنج ماھیگیری در چابھار بلوچستان دارند می گویند سپاہ تروریستی پاسداران رژیم تمام مارا یعنی صاحبان لنج ھا را قربانی جنگ شعیہ و سنی کردہ بہ ما می گویند یا سھمیہ گازوئیل با بار اسلحہ بہ یمن و یا از سھمیہ گازوئیل خبری نیست و مجوز ماھیگیری ھم بہ شما نمی دھیم ، ما ماندیم چکار کنیم و کدام را انتخاب کنیم، اگر بہ حرف اینھا گوش نکنیم از کار و روزگار می افتیم، اگر اسلحہ بار کنیم سعودی مارا می گیرد و اعدام می کند، سر دو راھی گیر کردیم، تابحال چنیدن لنج با سرنشینان توسط نیروھای سعودی دستگیر شدہ اند و خانوادہ شان از سرنوشت آنھا بی خـبراند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: