آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 اردیبهشت ماه 1395 = 20-04 2016

پاسخ منفی رژیم ایران به درخواست اتحادیه اروپا

جمهوری اسلامی درخواست اتحادیه اروپا برای تاسیس دفتر نمایندگی در تهران را رد کرده است.

سایت «پایش» به نقل از یک منبع آگاه نوشت: تهران به درخواست تازه اتحادیه اروپا که در جریان سفر چند روز قبل فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی این اتحادیه به ایران مطرح شده بود، پاسخ منفی داده است.

این برای چندمین بار است که جمهوری اسلامی با درخواست این اتحادیه برای تاسیس دفتر در تهران مخالفت می‌کند.

رویترز هفته گذشته به نقل از یک مقام ارشد اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که در جریان سفر موگرینی به تهران درباره افتتاح دفتر نمایندگی دائم اتحادیه در ایران، با مقامات رژیم تهران مذاکره خواهد شد.



اردلان April 20, 2016 10:56 AM

بنظر من تاسیس دفاتر نمایندگی بازرگانی و غیره اروپا در تهران مساویست با برملا شدن خیلی از واقعیات اجتماعی، اقتصادی و طرز برخورد فاشیستی حکومت با مردم در پیش چشم اروپائیان و این یعنی عملی خلاف تمایلات علی کفن دزد شیره ای و همه آخوندای آدمکش، دزد، مفتخور و قدرت طلب در حاکمیت اینکه چیزی نیست الان اگه هر توریستی از هر مرزی وارد ایران بشه فوری یک یا دو تا از سربازای امام زمان باید تا خارج شدن از ایران به همراه توریست باشند یعنی حتی هتل اقامت، سیاحت، خرید سوقات، ملاقات و غیره توریستها منوط به نظارت و موافقت کامل وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه امکان پذیر هست ! این پیشنهاد از طرف اروپا به حکومت 2 حالت داره یا خیلی خیلی دقیق و هوشمندانه طراحی و پیشنهاد شده و یا خیلی خیلی احمقانه و غیر کارشناسانه مطرح شده ! حالا باید صبر کنیم تا ببینیم داستان چی بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: