آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 15 فروردین ماه 1395 = 03-04 2016

ایران؛ اعتراض مهمانداران ایرفرانس به حجاب

مهمانداران زن ایرفرانس حاضر به پوشیدن حجاب نیستند و نمی خواهند به ایران پرواز کنند

شرکت ایر فرانس قرار است از ۱۷ آوریل پرواز های خود را به ایران شروع کند. در این میان مهمانداران زن ایر فرانس بشدت از دستور پوشیدن حجاب در هنگام پیاده شدن از هواپیما در تهران عصبانی هستند و گفته اند حاضر نیستند به ایران پرواز کنند.

رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که طبق بخش‌نامه‌ای جدید از سوی ایرفرانس، از مهمانداران زن خواسته شده است که وقتی در تهران هواپیما را ترک می‌کنند شلوار، کت آستین بلند و روسری بپوشند.

به گزارش رادیو فردا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نماینده اتحادیه مهمانداران هواپیمایی تایید کرده است که مهمانداران زن به طور مداوم با دفتر این اتحادیه تماس می‌گیرند و می‌گویند که نمی‌خواند روسری به سر کنند.

رهبر اتحادیه کارکنان مهماندار فرانسه گفت: قضاوت در مورد قوانین حجاب در ایران بر عهده ما نیست. اما ما اجباری کردن این موضوع را محکوم می کنیم. کارکنان ما باید این حق را داشته باشند که در این پرواز ها شرکت نکنند.



shahin April 3, 2016 05:34 AM

درود به شما زنان مبادا زیر ججاب روید! !
شريف مكرم حضرتشان بوده وهست در سال ١٩٣٥ و در بحبوحه تحديدات متواليه اي كه نسبت به جامعه بهائي اعمال گرديد قانون رفع حجاب زنان كمك بزرگي به جامعه جوان ايران علي الخصوص شركت ازادانه زنان بهائي در تشكيلات عمومي و مخلوط بامردان نمود زيرا قبلاحوزه فعاليت هاي انان در محدودهخ‌اصي كه از نظرفرهنگي براي زنان شناخته وپذيرفته شده بود قرار داشت دران ايام كلاسهاي مشق نطق و دروس امري به سر پرستي مبلغين و دانشمندان اداره و سرپرستي مي شد يكي ديگر از فعاليت هاي مرجوعه به جناب طراز نيز درزمينه تدريس و تعليم جوانان بود كه بسيار مورد نظر و علاقه‌ايشان بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra April 3, 2016 08:01 AM

زنان دنیا چنانچه غیرتمندند که هستند چرا در مورد زنان ایران که هم جنس هم هی باشند سکوت می کنند چرا مگر آنها تافته جدا بافته هستندویا فقط لحاف پیچیدن برا یسر را گرم کددن خوبست ؟ درست است که باید زنان ایران همت به خرج بدهند وخودرا ازاین قید برهانند امادر ژیم دیکتاتوری آخوندی مردها هم فقط درحمام زنانه مردند نه ازمردانگی رنگ وبوئی نبرده اند ترسو از مرگ طبعی نمی ترسنداما میترسند خدای نکرده مورد غضب آخوند ها واقع گردندچشم زخمی به بینندتا اینکه یار وهمراهی کنند خواهران ومادران وزنان خویش را

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز April 3, 2016 10:01 AM

لازم شد شعار "يا روسرى، يا توسرى" را به آنها يادآورى كنند! مگر كشور همين مادماوزل ها نبود كه خمينى گجستك را براى ما فرستاد و ٣٧ سال است كه خواهران و مادران ما را در گونى سياه نگهداشته اند؟ پس بفرمايند: مرگ خوب است ولى براى همسايه! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad April 3, 2016 10:17 AM

ضعف و زبونى اين سرمايه داران و تجار نا محترم و بى پرنسیب تا اين حد
خاك عالم بر سرشان و درود بر اين كاركنان كه نميخواهند تسليم اجبار شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس April 3, 2016 06:25 PM

می پوشند خوب هم می پوشند تا پول هست اینها کاره ای نیستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: