آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 فروردین ماه 1395 = 02-04 2016

هشدار اوباما به رئیس جمهور سرکوبگر ترکیه

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که مخالف اقدامات دولت ترکیه علیه آزادی مطبوعات و بیان است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رییس جمهوری آمریکا در دیدار خود با رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه از وی خواست تا رویکرد سرکوبگرایانه و بستن راههای مناظره‌های دموکراتیک در کشورش را کنار بگذارد.

اوباما گفت: من فکر می‌کنم راهی که مقامات ترکیه در قبال مطبوعات در پیش گرفته‌اند، ترکیه را در مسیری قرار خواهد داد که بسیار مشکل آفرین خواهد بود.

وی ادامه داد: اردوغان با وعده برقراری دموکراسی در ترکیه بر سر کار آمد و امروز به جای اتخاذ رویکرد سرکوبگرایانه، باید در این مسیر حرکت کند.




homa April 2, 2016 10:59 AM

خیلی جالب است که حاج اوباما به رجب طیب اردوغان هشدارسرکوب دولت ترکیه علیه ازادی وبیان می دهد اما درمورد جمهوری اسلامی حرف ازنشست وگفتگو می زند براستی کدامین کشور بیشترین اعدامها و سرکوب بیان وازادی رادارد ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


احمد اکبری April 2, 2016 04:56 PM

به اهریمن نمیشه با زبان نرم گفت که این کار را نکن؟بل نمی بایستی اجازه دیدار می داد؟او خود را سلطان نه ترکیه بلکه جهان می پندارد؟فعلا منتظر فرصت است؟؟ آن فرصت پوشیدن ردای ریاست جمهوریست؟؟؟ دجال را جدی بگیرید؟؟؟او برای جهان خطرناک است؟؟؟ اگرصلح جهان را خواستارید؟پس این اهریمن را کنار بزنید؟؟؟اگر او به ردای پلاسیده برسد این قدرت طلب و عاشق قدرت جهان را به آتش خواهد کشید؟؟؟ساده ترین کار جلوگیری از مسافرت شهروندان جهان به ترکیه است؟؟؟خطر او را جدی بگیرید؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: