آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 19 اسفند ماه 1394 = 09-03 2016

یک شب لوکس نشینی در ساحل دریای...

یک شب لوکس نشینی در ساحل دریای خزر 2 میلیون تومان!+ جدول

شمال نیوز: بررسی آگهی های اجاره ویلا در شمال کشور برای ایام نوروز نشان می دهد اجاره یک ویلای لوکس با امکاناتی همچون ۸۵۰ متر حیاط، میز بیلیارد، استخر و همچنین ویو به سمت دریا در منطقه رامسر هر شب یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه دارد

در شرایطی که کمتر از دو هفته تا پایان سال ۹۴ باقی مانده است از هم اکنون بسیاری از خانواده ها سواحل دریای خزر را برای سفر در ایام نوروز انتخاب کرده اند و همین افزایش تقاضا برای مسافرت به شمال کشور باعث شده تا قیمت اجاره ویلا در سوال دریای خزر افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

بررسی ها نشان می دهد در شرایطی که تا ۱۰ روز قبل اجاره یک ویلای لوکس در شمال کشور حداکثر تا ۸۰۰ هزار تومان برای هر شب تعیین شده بود این نرخ برای ایام عید نوروز تا ۲ میلیون تومان نیز افزایش یافته و این موضوع مسافران را تا حدودی با مشکلاتی مواجه کرده است.

بررسی آگهی های اجاره ویلا در شمال کشور برای ایام نوروز نشان می دهد اجاره یک ویلای لوکس با امکاناتی همچون ۸۵۰ متر حیاط، میز بیلیارد، استخر و همچنین ویو به سمت دریا در منطقه رامسر هر شب یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

همچنین اجاره یک ویلای لوکس در منطقه متل قو با امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، میز بیلیارد و نزدیک به دریا برای هر شب ۲ میلیون تومان هزینه دارد. این در حالی است که اجاره این ویلا تا ۱۰ روز قبل تا ۷۰۰ هزار تومان نیز کاهش یافته بود و هم اکنون با نزدیک شدن به ایام عید اجاره آن افزایش یافته است.

در جدول زیر اجاره بهای برخی ویلاها در ایام نوروز در سواحل دریای خزر آمده است:

منطقه

توضیحات

اجاره برای هر شب

رامسر

این ويلا دارای 850 متر حياط و 400 متر بنا دارای ساحل اختصاصی شني بسيار زیبا بوده و امکاناتی همچون ميز بيليارد و تردميل و استخر سر پوشیده و سیستم گرمایشی شومینه و بخاری گازی و شوفاژ و اسپیلیت بوده این ویلا به صورت تیریپلکس بوده و سه خواب با هفت تخت خواب که ویو اتاق خواب به سمت دریاست.

یک میلیون و 800 هزار تومان

رامسر

مجتمع ساحلي و نوساز و رو به دريا است. اين مجتمع داراي 11 واحد 2 خوابه و فول امكانات مي باشد و ضمنا داراي 3000 متر حياط مي باشد كه كاملا محوطه سازي شده و داراي آلاچيق و باربكيو مي باشد.

450 هزار تومان

زیباکنار

امکانات شامل تراس صد متری روبه دریا.کولر گازی اسپیلت 3 عدد.مبله.

ال سی دی سه عدد.سرویس ایرانی و فرنگی.فاصله با دریا 50 متر

850 هزار تومان

متل قو

استخر سرپیوشیده.داخل شهرک.میز بیلیارد. 2 خوابه. نزدیک به دریا

2 میلیون تومان

نوشهر

کنار دریا.ساحل اختصاصی.آلاچیق ویوی دریا

یک میلیون تومان

چالوس

کنار دریا.ساحل اختصاصی.حیاط بزرگ

یک میلیون و 600 هزار تومان

نمک آبرود

دسترسی پیاده به ساحل - نزدیک به تله کابین

800 هزار تومان



کوروش March 9, 2016 03:47 PM

اين فرم کسب در آمد تقريبا در سراسر دنيا همه جا متداول هست! اما بااين تفاوت : که در اکثر کشور ها و نقاط مترقى جهان بر خلاف مردم کشور ماايران و با اين اختلاف طبقاتى بزرگ رايج نيست! براى مثال اگر فرد ثروتمندى در سطح پولى بالا! قدرت و توانايى وامکان پرداخت مثلا يک شب در هتل پنج ستاره را در بهترين نقطه دنيا با هزاران دلار هزينه! داشته باشد! و بتواند از تمام امکانات تفريحى و غيره آن هتل بهره ور شود! همزمان در همان جا ميتواند يک فرد معمولى و عادى و نه خيلى ثروتمند! هم با همين امکانات مساوى در همان هتل پنج ستاره تعطيلات خود را بنحو احسن سپرى کند! شايد تنها(فرق قيمت در نوع انتخواب اطاق باشد!) ولى امکانات استفاده يکسان براى اين دو قشر مختلف جامعه در اين هتل پنج ستاره بطور مساوى وجود دارد! اما آيا در ايران هم همچنين است؟؟ و يا اختلاف طبقاتى چنين اجازه اى را بافراد مختلف با در آمد هاى مختلف نميدهد! مثلا در ايران حال بعد از گذشت يکسال!دو باره عيد نوروز فرا رسيده است! و طبق آمار خود اين حضرات خيلى از مردم حتى توانايى و قدرت خريد آجيل شب عيد خود را ندارند! تا چه رسد به(بفکر) تفريحات لوکسى امثال سپرى کردن يک شب در ويلايى در ساحل خزر آنهم با کرايه اى معادل با دو ميليون تومن! که گويا اين رقم بيشتر از در آمد حقوق يکماه از خيلى از اقشار زحمتکش جامعه در ايران ميباشد! که (داراى خانواده هم هستند!)حال آيا سوال برانگيز نيست؟ که اکثر صاحبان اين ملک و املاک و ويلا هاى اشرافى و لوکس(نوشته مقاله)از چه راه هايى و از کجا توانسته اند يک شبه چنان ثروتى بهم زنند که علاوه بر خانه شهرى! در ساحل خزر هم در شمال ايران چنين ويلايى لوکس بپا کنند! که امروز بتوانند با سواستفاده از زمان شب عيد! با کمال پررويى بخوداجازه کسب در آمد! دو ميليون تومنى از مردم! و آنهم فقط براى سپرى کردن يک شب در ويلا هاى لوکسشان باشند! و متاسفانه هم کم نيستند دراين ميان افرادى از همين قماش که خود پول باد آورده بدست آورده اند! و بدون هيچ نوع فکر باين ارقام و داشتن کمترين عذاب وجدان! اين افراد سود جو را در ساحل خزردر مقاطع زمانى مختلف! بيشترو بيشتر ساپورت مينمايند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: