آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 اسفند ماه 1394 = 25-02 2016

از سرگیری بازداشت دلال‌ها در آمریکا و ایران

یک دلال ایرانی ـ کانادایی هنگام ورود به خاک آمریکا به اتهام نقض تحریمها دستگیر شده است. همزمان خانواده سیامک نمازی، شهروند ایرانی-آمریکایی که در بند سپاه اوین زندانی است، از بازداشت باقر نمازی، پدر او در تهران خبر داده‌اند.

به گزارش آسوشیتدپرس به ‌نقل از پلیس فدرال آمریکا، فردی بنام "شاهین طباطبایی" روز جمعه گذشته در ایالت واشنگتن دستگیر شده است. این دلال متهم است در فاصله سالهای 2007 تا 2011 میلادی از طریق شرکتهایش در مکزیک و کانادا تجهیزات آمریکایی به ایران فرستاده که استفاده نظامی دارد.

از سوی دیگر بی بی سی گزارش داد که مادر سیامک نمازی گفته همسرش (باقر نمازی) دوشنبه شب، سوم اسفند (۲۲ فوریه) در تهران دستگیر و به زندان اوین منتقل شده است.

سیامک نمازی، مدیر ایرانی-آمریکایی بخش برنامه‌ریزی‌های استراتژیک کمپانی نفتی کرسنت، چهار ماه پیش بعد از سفر به ایران بازداشت شد.

مادر سیامک نمازی دستگیری همسر 80 ساله اش را خبری “حیرت‌آور و غم‌انگیز” خوانده و گفته زندانی شدن هم‌زمان پسر و همسرش “کابوسی است که قابل توصیف نیست”.



amir February 25, 2016 04:46 AM

گر حکم شود که گیرند همه دلال رژیم را
از خاوری و مسجد و قنادی و بقالی و بنیاد اجنه
از شهر تورنتو تو برو ونکوورو و مرز آلاسکا
یکباره تو بینی اثری نیست ز بقال و ز ملا !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری February 25, 2016 07:53 AM

به جهنم امیدوار تمام این بی ونان و خودفروشان فرصت طلب و خاین به مردم و میهن گرفتار شوند، این جانوران خون آشام و ماموران اجنبی، مهم نیست در چه سنی هستند، باید تقاس خیانت و خون های پایمال شدهء جوانان و مردم ایران را پس دهند و امید دارم که بدترین مکافات شامل حالشان و اربابان داخل و خارج اشان گرفتار شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Fryad February 25, 2016 09:53 AM

اين كابوس براى دلالان رژيم كه سالها پادوى رژيم در آمريكا بودند قابل توصيف نيست ولى براى زندانيان سياسى كه سالها در سياه چالهاى اين رژيم جنايتكار شكواه شدند وصدايشان را كسى نشنيد قابل توصيف است سيامك نمازى وپدرش وباند آنها تريتا پارسى كه سالهاست به اين رژيم جنايتكار در آمريكا خدمت ميكنند وإنكار هرگونه شكنجه وجنايت در رژيم ملا ها را مى كردند امروز خود گرفتار كسانى شده اندكه خدماتى درخشانى به انها كرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Tika February 25, 2016 10:33 AM

از نگاه من هر کس که پناهنده است و به ایران سفر میکند و دستگیر میشود و به زندان میافتد حقش همین است و نباید اعتراض کرد چون انها از دست جمهوری اسلامی فرار کردن و اینجا پناهنده شدن پس چرا دوباره به دست بوسی اون رژیم میروند ، برای سفر به ایران و گرفتن پاسپورت ایرانی باید توبه نامه پر کرد به این صورت در فرم هست
اينجانب بقای خود بر تابعيت جمهوری اسلامی ايران را اعلام ميدارم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: