آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 اسفند ماه 1394 = 23-02 2016

وعده های رویایی یک نامزد انتخاباتی در ایران

در زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها از شیوه ها و ترفندهای مختلفی برای جلب اعتماد مردم استفاده می کنند از وعده هایی که هیچگاه محقق نمی شوند گرفته تا وعده هایی که از حوزه اختیارات آنها خارج است.

یکی از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب وعده هایی را در تبلیغات خود قرار داده است که یا هیچگاه محقق نخواهد شد و یا تحقق آن نیازمند سالها زمان با همت همه جانبه است.

این نامزده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اهم برنامه های خود را -ایجاد اشتغال برای جوانان با ایجاد صنایع تبدیلی، تولیدی، خدماتی، صنعتی – پرداخت یارانه ازدواج به جوانان(وام بلاعواض)- پرداخت مستمری به افراد سالخورده و طبقات آسیب پذیر- برخورد قاطع با عاملان واردات مواد مخدر- برخورد قاطع با فساد – پرداخت حقوق برابر برای کارگران و کارمندان و .... قرار داده است.



mitra February 23, 2016 02:31 PM

برک نمیربهار میاد کم بزه با خیار میاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe February 23, 2016 05:02 PM

برو مشدی این وعده ها رو به فک و فامیل خودت بده مردم رو مچل نکن
فقط دم رهبر رو ببین و خودتو داخل طویله مجلس کن بعدش رو هم که میدونی دزدی دزدی دزدی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Islamic Corruption February 23, 2016 10:14 PM

بارک الله به این مرد شجاع حداقل افکارش درراه درست است و مخرب نیست ولی این را خوب می داند که برنامه هایش شدنی نیست، در این حکومت ضد بشری ، ضد زن ، ضد ایرانی اسلامی اگر حرف از درستی ، سازندگی ، حقوق بشر و زنان بزنی از کار کنار گذاشته می شوی ،فرض این باشد که اگر این کاندید هم رای بیاورد، اسمش از کلاه نمایندگان انتصابی بیرون نخواهد آمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: