آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 اسفند ماه 1394 = 20-02 2016

پخش اطلاعیه‌های مجعول انتخاباتی از صداوسیما!

رئیس ستاد انتخابات جمهوری اسلامی با تاکید بر این که هرگونه اطلاعیه رسمی مرتبط با انتخابات از طریق این ستاد انجام می‌شود گفت که اطلاعیه‌های رسمی ستاد انتخابات کشور با امضای وی یا دبیر ستاد از طریق شبکه‌های سراسری صدا و سیما قابلیت پخش دارند.

محمدحسین مقیمی طی اطلاعیه‌ای از صدا و سیما درخواست کرد که اطلاعیه‌های رسمی ستاد انتخابات کشور با امضای وی یا دبیر ستاد انتخابات کشور از طریق شبکه‌های سراسری صدا و سیما پخش شوند.

او تاکید کرد:‌ اطلاعیه‌های ستاد انتخابات استان‌ها صرفا با امضای استاندار، یا رئیس ستاد انتخابات استان رسمیت داشته و قابل پخش در شبکه‌های استان می‌باشد و پخش اطلاعیه‌های استانی از شبکه سراسری فاقد جایگاه قانونی است.

به گزارش فرارو، رئیس ستاد انتخابات همچنین اظهار کرد:‌ در روزهای اخیر اطلاعیه‌هایی به نام ستاد انتخابات کشور از شبکه‌های مختلف سراسری صدا و سیما با مضامین ممنوعیت استفاده از عکس و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری در عکس‌ها و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پخش شده که ستاد انتخابات کشور هیچ نقشی در تهیه و صدور اطلاعیه با فحوای پیش گفته را نداشته و انتساب چنین اطلاعیه‌هایی به ستاد انتخابات کشور فاقد وجاهت قانونی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: