آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 بهمن ماه 1394 = 14-02 2016

لکسوس شاسی بلند "کادوی ولنتاین" در تهران

باشگاه خبرنگاران: بزرگداشت! روز عشق در میان برخی نیز که گوی سبقت را در تجملات و هزینه های نجومی از رقیبان انگشت شمارشان ربوده اند حال و هوای عجیب و قابل تاملی دارد تا آنجاکه کار به تزیین هدایایی مانند سرویس طلا یا اتومبیل به سبک و سیاق ولنتاین با قیمت های سرسام آور می کشد. این رقبای خستگی ناپذیر در گوشه ای از شهر برای همسرشان اتومبیل لوکس خریداری می کنند و در کنجی دیگر سرویس های طلای الماس نشان که کمی از اتومبیل های لوکس ندارد.

مهرداد 36 ساله ، دیپلم و ساکن یکی از محله های مجلل است؛ او با کت و شلواری که کمینه قیمت آن هم بهای یک اتومبیل دست دوم معمولی است ، از هدیه روز ولنتاین خود برای همسرش اینگونه یاد می کند : یک دستگاه اتومبیل لکسوس صفر کیلومتر را که از مدت ها پیش در پارکینگ نگهداری می شود برای روز ولنتاین و به شکل خاص این رسم تزیین کرده ام ولی هنوز زمان اهدای آن فرا نرسیده است . مهرداد درباره دلیل نامگذاری این روز به این نام اظهار بی اطلاعی می کند .

محمدرضا 30 ساله نیز ساکن یکی دیگر از مناطق با ساختمانهای مدرن است و فرصت مصاحبه با او را در حال دور دور با اتومبیل پورشه اش در یکی از خیابان های معروف به دست می آورم ؛ او پس از ردیف کردن لیست هدایایی که سالهای گذشته به همسرش داده است کادوی امروز خود را که مدت ها در طلافروشی های لوکس به دنبال آن گشته است اینچنین توصیف می کند: یک سرویس طلای الماس نشان را به شیوه مرسوم تزیین کرده ام که قیمت آن تقریبا 100 میلیون تومان است و امیدوارم بتوانم رضایت همسرم را از هدیه ام به دست آورم. این جوان پورشه سوار دلیل نامگذاری ولنتاین را به اتفاقی عاشقانه در تاریخ فرانسه نسبت می دهد که شاهزاده ای عشق خود را پس از سالها در زندان می یابد !



omid February 15, 2016 09:28 AM

اینها فرزندان نوکیسه ها هستند که در آزادی ایران باید جوابگو کار پدرانشان باشند و اگر عقده ندارند با پولها پدر آورده مدرسه یا درمانگاه بسازند و بیخود پوز ندهند و آبرو خود را بیش از این نبرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush February 15, 2016 01:44 PM

عزیزم از این کارها حتا در آمریکا و کشور‌های غربی هم خبری نیست، اگر فکر می‌کنید که هست، خلاف به عرض رساندن! این عمامه به سران شپشو معنای "اعتدال" را نمی‌دانند! در کشوری که شاید ۷۰ درصد در زیر خط فقر آخوندی هستند این کارها چه معنا دارد؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: