آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 دی ماه 1394 = 16-01 2016

تاکید رهبر: حفظ قرآن در بین نیروهای مسلح

سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین هاشمی جواهری تاکید داشت: حفظ قرآن کریم در بین آحاد ملت بویژه نیروهای مسلح یکی از تاکیدات و خواسته‌های مقام معظم رهبری است.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین هاشمی جواهری در جمع کارکنان سپاه ناحیه عمار در خراسان رضوی با اشاره به روایات ائمه اطهار (ع) در باب فضایل حفظ قرآن کریم و همچنین مقام و منزلت حافظان قرآن کریم گفت: شخصی که توفیق حفظ قرآن کریم را پیدا کند صاحب نورانیت دل، خیر و برکت در دنیا و آخرت می شود.
وی به وضعیت حافظان قرآن کریم در ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در قبل از انقلاب اندک افرادی بودند که توفیق حفظ قرآن کریم را داشتند اما امروز به برکت و نعمت جمهوری اسلامی تعداد زیادی بویژه از جوانان و نوجوانان ما مشتاق به حفظ قرآن کریم شده‌اند و این نیست مگر به تاکیدات مقام معظم رهبری که ایشان بر این امر مهم اهتمام دارند.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی جواهری ابراز داشت: امروز حفظ قرآن کریم در بین آحاد ملت بویژه نیروهای مسلح یکی از تاکیدات و خواسته ها ی مقام معظم رهبری است.
یادآور می شود در این ناحیه تعداد 30 نفر از خواهران و برادران در دو کلاس مجزا مشغول حفظ قرآن کریم می باشند.



Joe January 16, 2016 06:18 AM

این خامنه ای خودش وقتی چهارتا کلمه حرف میزنه یک یاد داشت دستش میگیره تا چرت و پرت ها یادش نره اونوقت از نظامیها میخواد تمام قران را حفظ کنند که چه بشود ؟ با حفظ کردن قرآن بروند به جنگ دشمن ! !اگر دشمن حمله کند تمام پاسدارآرنت لکنت زبان میگیرند و باید بچسبند به شلوارهایشان بدبخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: