آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 دی ماه 1394 = 05-01 2016

عربستان؛ موضع شورای امنیت علیه رژیم ایران

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه حمله به سفارت عربستان در تهران را شدیدا محکوم کرد و از رژیم ایران خواست به تعهدات بین المللی خود در این زمینه عمل کند.

در بیانیه شورای امنیت آمده است: اعضای این شورا حمله به نمایندگی های دیپلماتیک عربستان در ایران را با شدیدترین لحن ممکن محکوم می کنند.

در بیانیه شورای امنیت هیچ اشاره ای به اعدام شیخ شیعه "باقر النمر" نشده است.

همزمان وزیر خارجه عربستان از قطع روابط تجاری، لغو پروازها و ممنوعیت سفر اتباع سعودی به ایران خبر داد.

عادل الجبیر در گفتگو با خبرگزاری رویترز در این باره گفت: عربستان قصد دارد کلیه خطوط پروازی بین ایران و عربستان را لغو کند. علاوه بر این عربستان کلیه روابط تجاری با رژیم ایران را قطع می کند.

این در حالیست که دبیرکل سازمان ملل در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه عربستان، قطع روابط دیپلماتیک میان ریاض و رژیم تهران را نگران کننده توصیف کرد.



رستم January 5, 2016 06:08 AM

مشهدیها در سایتهای مختلف هویت این تروریست که پرچم عربستان را بدست گرفته شناساءی کرده اند ظاهرا این بابا از عوامل الهدی امام جمعه مشهد است که شغل دیگرش دلالی محبت است و دختران جوان را برای زوار عرب به خانه ها و هتل ها میبرد میگویند در امد حاصله از این شغل را با امام جمعه تقسیم میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 5, 2016 10:25 AM

البته شاید هم این جریان سیاه بازی بین عربستان و جمهوری اسلامی بخاطر بالا بردن قیمت نفت باشه برای همین هم رژیم آخوندا و عربستان باهم عقب نشینی کردند در مورد ورود حجاج ایرانی به عربستان
بهرحال زمان معلوم میکنه چه کاسه ای زیر نیم کاسه هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: