آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 12 آذر ماه 1394 = 03-12 2015

ایران؛ تخصیص شعبه ویژه بدحجابی در دادگاهها

خبرگزاری هرانا ـ رئیس کل دادگاه عمومی خرم‌آباد از تخصیص شعبه ویژه بدحجابی در دادگاه های عمومی خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، حسین‌رضا دلفان در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر شعبه های ویژه بدحجابی گفت که بدحجاب ها به ده روز تا دو ماه حبس و یا جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

وی با ذکر اینکه مردم لرستان معتقد و پایبند به اصول و عقاید شرعی هستند، اظهار کرد: “چنانچه اندک افرادی بخواهند مظاهر علنی بی‌حجابی را در جامعه اشاعه دهند، با برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضا مواجه می‌شوند”.

این مقام مسئول با بیان این‌که “شعبه ویژه‌ای به بحث بی‌حجابی و مظاهر آن اختصاص داده شده است” تصریح کرد: “در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود”.

دلفان اضافه کرد: “کسانی‌که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، از ۱۰ روز تا دو ماه حبس و یا به جزای نقدی محکوم می‌شوند”.



masoud December 3, 2015 04:42 PM

خواهران خوش حجاب به صف برای انتخابات بعدی به قول شاعر آنکه نیاموزد ز نیک بد روزگار -ناموزد ز هیچ آموزگار این برای انتخابات بعدی هست که امت خودشان را آماده کنن به این میگن شل کن و سفت کن

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو December 3, 2015 05:10 PM

ای خدای اسلام ناب محمدی کجایی و ببینی که یک نوع از دو نوع آدم خلق کرده ات از بدو تولد مشکل و عیب بدنی دارد که باید با پوشش حجاب در تمامی مدت حیاتش این عیب در آفرینشش را بپوشاند خدای اسلام ناب محمدی بیا و لطفی کن این عیب را برطرف کن و دختران را با حجاب اسلامی خدا دادی مجهز و متولد کن و زحمت قوه قضایی داعش شیعه حجاب پرست را برعلیه بد حجابی کم کن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: