آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 آذر ماه 1394 = 02-12 2015

جلاد روسی سر گروگان روس را برید + عکس

سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد گروه تروریستی داعش تصاویری که ادعا کرده مربوط به گردن زدن یک گروگان روس است را منتشر کرد. (عکس زیر)

بنابراین گزارش، گروه تروریستی داعش ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد در تلافی حملات کوبنده روس‌ها، سر یک گروگان روس به دست یک داعشی روسی‌الاصل بریده می‌شود.

این ویدئو که در شبکه های اجتماعی پخش شده است یک مرد اسیر را نشان می دهد که ریش دارد و پیراهن نارنجی مانند پیراهنی که داعش قربانیان خود را مجبور به پوشیدن آن می کند،‌ به تن کرده است .

این نخستین ویدئویی این گروه است که ظاهرا اعدام یک روس را پس از آغاز حملات روسیه در سوریه نشان می دهد.

این فرد که به زبان روسی سخن می گوید اعتراف می کند دستگاه های اطلاعاتی روسیه او را برای جمع آوری اطلاعات درباره داعش و درباره اعضای این گروه در قفقاز استخدام کرده اند.

یکی از اعضای داعش که او هم به زبان روسی سخن می گوید خطاب به مسکو اعلام می کند نیروهای روسیه شکست خواهند خورد و نظامیان روس کشته خواهند شد.

این ویدئو که بر روی آن لوگوی اداره رسانه های داعش در استان رقه درج شده است با قطع شدن سر گروگان روس پایان می یابد.



ایران پرس نیوز




masood December 2, 2015 07:53 PM

براي نابودي کره زمين و نابودي نسل بشر همه چيز آماده است زيگزاگ خشونت بار جاعلان دين و کورس بر سر قدرت و زور و سياستمداران بي کفايت آتشي افروخته است که مهار آن کار آساني نيست و تنها انفجار اولين بمب اتمي پاياني تلخ تر از مرگ براي همه ي انسانهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


susan December 3, 2015 02:58 AM

از همان زمان که طالبان امریکایی توانست به نام دین روسها را از افغانستان بیرون کند به کله ی پر باد روسها هم زده شد که می توان و باید در جنگ سلطه و نفوذ با گروهی صد برابر وحشی ترو خوانخوارتراز طالبان به مصاف غرب رفت امروزکه با نشانه هایی بوی گند روسی ان بلند شده این ویدئو پخش می شود که ادعا کند هیچ رابطه و دوستی بین داعشی و روسیه وجود ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


عسگری December 3, 2015 09:47 AM

در تایید کامنت آقای مسعود باید عرض کنم دیگه هیچ شک و تردیدی نیست عراق و سوریه هیچوقت روی صلح و آرامش بخود نخواهد دید و تشدید اختلاف ها و بروز جنگ بین الملل در این منطقه ، نابودی کره زمین و احتمال پایان حیات در سال ۲۰۲۳ میلادی امری محتمل بنظر می رسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: