آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 آبان ماه 1394 = 15-11 2015

" لانه‌ زنبور" شریعتمداری و حضرت ایشان

حسین شریعتمداری در کیهان ولی فقیه نوشت: پیش از این و در پی جنایات وحشیانه‌ داعش، رهبر معظم انقلاب هشدار داده بودند کشورهای حامی تروریست‌های تکفیری، از «باد»ی که کاشته‌اند «طوفان» درو خواهند کرد و امروز آغاز همان دوره‌ای است که حضرت ایشان پیش‌بینی کرده بودند.

طراحان پروژه " لانه‌زنبور "باید درانتظار بازگشت زنبورها به لانه اصلی باشند/آمریکا،اروپا،عربستان،قطر و ترکیه درنوبت‌های بعدی قرار دارند

زنبورهایی که به جای نیش، مسلسل و نارنجک دارند و با آدرس غلطی که از مثلث غربی و عبری و عربی گرفته‌اند، به جان مردم بی‌پناه و مظلوم سوریه و عراق و لبنان و یمن افتاده‌اند. پاریس نقطه آغاز است و دولت‌های آمریکا و اروپا و برخی سران عیاش و مسلمان‌کش منطقه نظیر آل‌سعود و قطر و... حق دارند که شرایط اضطراری و حتی حکومت نظامی اعلام کنند. تروریست‌های داعش مانند رزمندگان نجیب و خداجوی ایران اسلامی، حزب‌الله لبنان، جان برکفان عراق و سوریه و یمن نیستند که برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم عادی، بدن‌های پاک و مطهر خود را سپر بلا و آماج گلوله‌ها کنند. داعشی‌ها مشتی نادان کم‌شعور و دست پرورده صهیونیست‌ها و دولتمردان آمریکایی، انگلیسی‌، و فرانسوی‌ جنایتکارند و پرورش‌یافته آل‌سعود مهمان‌کش هستند که هر جا امکان حمله داشته باشند دست به جنایت می‌زنند و علیه هر کس که فرصت شلیک پیدا کنند، دست به اسلحه می‌برند. جنایت داعشی‌ها در پاریس نیز از آنجا که علیه مردم عادی بوده است، شرم‌آور و پلید است و آنان تاوان جنایات دولتمردان تروریست‌پرور خود را می‌دهند.



shahab November 15, 2015 10:58 PM

آقای حسین شیره ای
تفاوت شما با حکومت اهل سنت در عراق و شام در این است که آنها افسارگسیختند اما شما طبق دستور فقط اقشار کم توان را میکشید
پس میتوان گفت شما هنوز افسار پاره ناکردین اما نوکر هاستین تفاوت شما با آنها در همین است هردو آدم کش هاستین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: