آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 آبان ماه 1394 = 09-11 2015

شورش در استرالیا بعد از مرگ پناهجوی ایرانی

رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند مرگ یک پناهجوی ایرانی در «جزیره کریسمس» در جنوب شرق آسیا موجب شورش در بازداشتگاه این جزیره شده است.

به گزارش فارس، گزارش رسانه‌های بین‌المللی، از جمله پایگاه «ای‌بی‌سی نیوز» در روز یکشنبه حاکی است این پناهجو به نام «فاضل چگینی»، روز شنبه از بازداشتگاه مورد نظر متواری شده و پلیس فدرال استرالیا روز یکشنبه جسد وی را پیدا کرده است.

خبر شورش در بازداشتگاه «جزیره کریسمس» را روزنامه انگلیسی گاردین، بامداد دوشنبه منتشر کرده است.

بنا به گزارش «ای‌بی‌سی نیوز»، اداره مهاجرت و محافظت مرزی استرالیا روز یکشنبه بعد از تأیید مرگ این پناهجوی ایرانی گفته تحقیقات در این باره در حال انجام است.

روزنامه گاردین بامداد دوشنبه گزارش داد برخی از قسمت‌های بازداشتگاه دچار آتش‌سوزی شده است.

«کلوین دیویس»، یکی از نماینده‌های پارلمان نیوزلند که از جزیره کریسمس بازدید کرده می‌گوید یکی از بازداشتی‌ها به او گفته که زندانی‌ها کنترل این بازداشتگاه را به دست گرفته‌اند و نگهبان‌ها عقب‌نشینی کرده‌اند.

گزارش این روزنامه انگلیسی حاکی است شورش در بازداشتگاه بعد از آن آغاز شده که نگهبان بازداشتگاه به یکی از زندانی‌هایی که سرنوشت پناهجوی ایرانی را پرسیده حمله کرده است.



amir November 9, 2015 03:14 AM

استرالیا پناهجوی ایرانی در گمنامی از بین میرود
در ایران آواره سیک هندی رهبر و امام ملتی میشود
تفاوت را بنگرید از ایران تا استرالیا ایران کشور فرصت های طلایی برای بی هویت ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام November 9, 2015 11:31 AM

با درود:یکی ازعواملی که توانسته سدراه مبارزات مردم ایران دربرابر اهریمن اشغالگرگرددمهاجرت از پیش طراحی شده بسیاردفیق و هوشمندانه جمعی هم میهنان توسط کشورهایی نظیر آمریکا،اروپائیان، کانادا،استرالیا،نیوزیلند ودیگر نقاط جهان به هدف جذب بزرگترین سرمایه های موجود در این کره خاکی یعنی فرار مغزها بوده ! شوربختانه کشورهای غربی با سرنگونی حکومت مردمی پهلوی در سال 57 و جایگزینی یک دولت ترورستی، جمهوری اسلامی در ایران تا کنون توانسته اند به تمامی خواسته هایشان برسند از جمله فشار مضاعف بر ایرانیان با سواد، هنرمندوتوانا برای ایجاد بستر بسیار مناسب فرار از کشورتوسط رژیم فاسد و دست نشانده شان در ایران همچنین برای دلسرد کردن مبارزین اصلی داخل میهن بهدف استقرار جنایتکاران در ایران انجام شده است البته بکوری چشم تمامی بدخواهان اینچنین نخواهد شد پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem November 9, 2015 07:29 PM

وقتی در ایران مداح چاقو کش و هفتتیر کش همه کاره است انتظار چیست مردم زحمت کش باید ترک وطن کنند و یا اینکه در ایران به مانند و با بیکاری و گرانی دستو پنجه نرم کنند در حالی که انگل ها در نازو نعمت زندگی کنند و نام این ظلم را حکومت عدل علی به گذارند یادمان باشد که بزودی انتصابات در پیش است شناس نامه ها را آماده کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: