آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 آبان ماه 1394 = 06-11 2015

سوریه؛ سردخانه تهران پر از جنازه است

گاردین: رژیم ایران در حال عضوگیری از پناهندگان افغانی

تعداد کشته‌های سپاه پاسداران در سوریه در حال افزایش است. سپاه پاسداران پس از کشته شدن حسین همدانی در سوریه٬ از ابتدای ماه محرم عملیات گسترده‌ای را علیه مخالفان بشار اسد آغاز کرده است.

به گزارش دیگربان، فرماندهان ارشد سپاه اعلام کرده‌اند علت افزایش آمار کشته‌های آنها در جنگ سوریه «ضرورت حضور نیرو‌های سپاه در میدان جنگ به منظور ارائه مشاوره‌های دقیق» است.

مقام‌های جمهوری اسلامی حضور نیرو‌های سپاه و کمک‌های تسلیحاتی به بشار اسد را کمک‌ مستشاری می‌نامند.


سردخانه تهران پر از جنازه است

رژیم ایران در حال عضوگیری از پناهندگان افغانی برای جنگ در سوریه است و به آنها قول حقوق ماهانه و اجازه اقامت دائم در مقابل این کار را می‌ دهد، با این ادعا که خواهان حفاظت از اماکن مقدس شیعه در دمشق است.

به گزارش روزنامه گاردین، لشگر نظامی فاطمیون مربوط به افغانیهایی است که در ایران زندگی می‌کنند. این لشکر در حال حاضر بعد از حزب‌الله لبنان دومین نیروی نظامی بزرگی است که برای حمایت از بشار اسد در سوریه می‌جنگند.

ارگانهای رژیم ایران در ماه مه گزارش کردند که حداقل 200نفر از اعضای فاطمیون از شروع جنگ تا کنون در سوریه کشته شده‌اند...

عضو گیری به‌طور روزانه در مشهد و قم که دارای بزرگترین جمعیت افغانی هستند انجام می‌گیرد. افراد زیر 18سال نیز برای جنگ در سوریه عضوگیری می‌شوند.

مجتبی جلیلی یک پناهنده 24ساله افغانی که در مشهد - ایران بدنیا آمده و اخیرا به اروپا فرار کرده است در این رابطه می‌گوید: این صرفا سواستفاده و استثمار مردم بی‌پناه و آسیب‌پذیر است.

وی که یک عکاس حرفه ای است حداقل در 10 مراسم خاکسپاری کشته شدگان افغانی که در سوریه کشته شده‌اند شرکت داشته است.

جلیلی گفت: یک پناهنده افغانی که در سوریه جنگیده به من خبر داد: سردخانه تهران پر از اجساد کشته شدگان سوریه است.




akbar November 6, 2015 12:51 PM

این سپاهیان بی سواد دهاتی چالقوزآبادی چه مشاوره دقیقی میتوانند بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mashayekhi November 6, 2015 01:16 PM

بی شرمی شما روح هیتلر را سفید کرده !
مرگ بر اسلامیون

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام November 6, 2015 02:52 PM

بادرود:سوء استفاده حکومت از افاغنه پناهنده برای گسیل داشتن آنان به سوریه به نام سپاه وبعنوان نیروهای کمکی جمهوری اسلامی برای حمایت بشار اسد نشان از آن دارد که حتی پاسداران و بسیجیان حاضر نیستند با حقوقهای نجومی جان خود را در سوریه بخطر انداخته و برای هیچ و پوچ کشته شوند این در واقع نشاندهنده آن است که نیروهای سپاه و بسیج هیچگونه اعتمادی به حکومت نداشته و ندارند و صرفا تظاهر به طرفداری از رژیم میکنند ! اگر به یاد آورده باشیم شاهزاده رضا پهلوی در یکی از مصاحبه های مطبوعاتی هم به این موضوع اشاره داشتند که بدنه سپاه و بسیج از مردم هستند و به هیچ وجه طرفدار رژیم نیستند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: