آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 آبان ماه 1394 = 02-11 2015

تاکید 192 نماینده بر تداوم سیاست های استکبار ستیزی

192 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با گرامی داشت روز 13 آبان، بر ادامه مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که توسط ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس و در پایان جلسه علنی روز دوشنبه قرائت شد، آمده است: 13 آبان نقطه پیوند برگ های ذرینی از آزادگی ملت بزرگ ایران است.
در این بیانیه افزوده شده است: 13 آبان ماه صرفا یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه ای تاریخ ساز، ماندگار و تاثیرگذار است که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از پایداری، فداکاری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی است. وقایعی که هر یک به تنهایی می تواند منشا تداوم حرکت عظیم نهضت و نفی نظام های سلطه قرار گیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه خود آورده اند: به رغم زنجیره توطئه ها و سناریوهای کینه توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیست بین الملل علیه ملت ایران در سالیان پس از گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تاثیر جدی قرار داده و ایالات متحده و شرکای آن نه تنها در مصاف با نظام اسلامی طرفه ای نبسته اند بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان و عمق استراتژیک آن و جلوه نمایی بیداری اسلامی با توجه به کارنامه سیاه خود امروز درصدد تعامل با جمهوری اسلامی برآمده اند.
در این بیانیه تاکید شده است: ما نمایندگان مجلس نهم به نمایندگی از ملت استکبارستیز ایران، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی با پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب را افتخار خود دانسته و همراه با ملت، پشت سر رهبری عزیز به ستیز خود با استکبار جهانی ادامه خواهیم داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرده اند: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی آمریکای مستکبر از آغاز نهضت امام خمینی (ره) و به صورت ویژه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه ریزی توطئه ها و دسیسه های گوناگون و هزینه کردن مبالغ هنگفت معتقد به ریشه کنی جمهوری اسلامی بوده و به فضل خداوند و حضور با بصیرت مردم در صحنه و رهبری های حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت میان مردم ایران نسبت به آمریکا و استحکام هر چه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا برجای نگذاشت.
بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می افزاید: در در دوران پس از برجام دسیسه نفوذ در کشور برای همه آشکار شده و دولت و مجلس باید دقت لازم را در راستای تذکرات ناصحانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب را به کار ببرند و ملت شهیدپرور ایران به هیچ وجه حاضر نیست به بهانه توافق بر سر مساله هسته ای شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارد، شعاری که بدل به نماد جمهوری اسلامی شده و تمام ملل مبارز، ایران اسلامی را به عنوان الگوی مبارزه قرار داده اند.
در این بیانیه تاکید شده است: بر وزارت آموزش و پرورش نیز این فرض است که علاوه بر تلاش برای برگزاری باشکوه مراسم استکبارستیزی در سراسر کشور نسبت به آموزش فرهنگی مقابله با استکبار به دانش آموزان و آینده سازان کشور اقدام اساسی انجام دهد.
صادقی پس از قرائت این بیانیه گفت: این بیانیه به امضای 192 نماینده که اکثریت نمایندگان در جلسه امروز حاضر بودند، رسیده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: