آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 آبان ماه 1394 = 29-10 2015

وبلاگنويس عربستانی برنده جايزه ساخاروف شد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رائف بدوی وبلاگ نویس عربستانی و فعال حقوق بشر این کشور که به اتهام توهین به اسلام به 10 سال زندان و هزار ضربه شلاق محکوم شده است روز پنجشنبه برنده جایزه ساخاروف پارلمان اروپا شد.

مارتین شولتس، رئیس پارلمان اروپا ضمن اعلام این خبر از حکمی که علیه بدوی صادر شده است انتقاد کرد و از عربستان خواست او را آزاد کند.

وی در نشست پارلمان اروپا افزود: از پادشاه عربستان می خواهم هر چه زودتر وی را آزاد کند. پارلمان اروپا از شرکای خود انتظار دارد در مورد مسئله حساس حقوق بشر استانداردهای لازم را رعایت کنند.

جایزه ساخاروف از سال 1988 میلادی به افرادی که در دفاع از حقوق بشر و آزادی فعالیت کرده‌اند، اهدا می‌شود. جعفر پناهی و نسرین ستوده از برندگان پیشین این جایزه هستند.



حقیقتگو October 29, 2015 01:26 PM

جلل الخالق عجب وضعی شده غربی ها با یک دست شیرینی به حقوق بشر پرستان و ضد دیکتاتورهای اسلامی " جایزه ساخاروف" میدن و با دست دیگه شون دیکتاتورهای دینی پرورش و چاق و چله می کنن که هرچه بیشتر در منطقه خاورمیانه با زوراسلحه وترویج خرافات تولید خفقان و شکنجه و کشت و کشتار و چپاول کنن! یک نمونه اش کشور ایرانه ویرانه است که غربی ها برای زندانیان اوین نشین محروم و بیمار وشکنجه شده جوایزهای رنگ و وارنگی میدهند ولی از طرف دیگه میلیاردها دلار به جیب آخوندها که ابزار چپاولشان در ایران هستند واریز می کنند که بیشتر زندانی کنید و بیشتر زبانشان رو ببرید غربی های محترم از وجدانتون خجالت نمی کشید که با این جوایز می خواید مثلا" آتش عذاب وجدانتون رو خاموش کنید! دو دوزی بازی و دو چهره بازی واقعا" بسه دیگه و اون جوایزتون رو هم لطفا" درمحل محترمتون فرو کنید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: