آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 آبان ماه 1394 = 29-10 2015

می گویند رهبری تحت فشار برجام را پذیرفته

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با تابناک، بیان کرد: متاسفانه برخی دوستان در این بین نمی دانم به چه دلیلی و جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کردند و توضیحاتی را ارائه می کنند که خلاف واقع است در جهت تشویش اذهان عمومی می باشد که به ضرس قاطع می گویم این موضوعات صحت ندارد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: این رفتارها موجب شد تا برخی از دوستان در مقام پاسخ برآیند و برای دفاع از خود، برخی از اطلاعات امنیتی کشور به بیرون درز کرد و این اتفاق بسیار نا خوشنودی بود که رخ داد.

وی ادامه داد : به نظر می رسد یک جریان فکری تندرو دارد به این کشور ضربه می زند و بعضا توهین هایی به مقام های بلندپایه کشور مانند رئیس جمهور رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه و ... انجام می شود که اینها به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست .

این عده می گویند رهبری تحت فشار این توافق را قبول کرده است، در حالی که این یک ادعای سخیفی است، ایشان اگر می خواستند تحت فشار تصمیم بگیرند در مورد حوادث 88 که فشار بسیار بیشتر بود تصمیم بگیرند، رهبری هرگز زیر فشار نمی روند و اکنون هم که رهبری توانسته اوضاع را جمع کند همه باید تابعیت کنند.

نماینده رشت همچنین بیان کرد: افرادی که اعتقادی به شهدا و مقام رفیع ولایت فقیه دارند باید زیر چتر رهبری جمع شوند و مطیع اوامر رهبری باشند؛ اینکه خدایی نکرده نسبت هایی نادرست به افراد بدهند که خلاف واقع باشد و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان ایجاد کند به صلاح مملکت نیست .



کوروش October 29, 2015 05:09 AM

ين نماينده رشت هم حالا براى خود شيرينى خودش اومده دستمال ابريشمى ورداشته و داره دورآغا عضما ميگرده ! و اين عضماى بز دلش هم که بعد از نوش جان کردن جام زهر دويده رفته زير لحاف قايم شده و منتظر آثار مخرب زهره ! و از ترس ريختن آبروش هم هى ميخواد مسوليت قبول کردن برجام رو به گردن اين و اون در دولت بندازه ! حالا يکى بايد اين نماينده ببو گلابى رشت رو شير فهم کنه که حاجى ديگه اينو دنيا وعالم فهميده بودند که اگر اربابت عضما زير فشار نبود و شلوارش رو هم خراب نکرده بود در(هرزمينه! ) يارو که بخودى خود هيچ وقت اين مساله اتمى رو باين راحتى قبول نميکرد! که حالا هم جام زهر رو سر بکشه واز بز دلشى زير لحاف قايم بشه! پس حاج غلامعلى تو بهتره که همون برى بشينى در صحن مجلس و بعنوان نماينده رشت به چرتت برسى! قبل از اون که بخواى بيايى و اظهار نظر الکى بکنى و بخواى بمردم اطلاعات وآدرس عوضى بدى! مردم خيلى باشعور تر ازاونى هستند که شما نماينده هاى دست نشانده و بى خاصيت و منتخب عضما! فکر ميکنيد ! و شما نماينده ها سخت در اشتباهيد که فکر کنيد شايد بتونيد در عالم خود يه مطلبى رو همينطورى الکى براى مردم بيان کنيد! و آنها هم آنرا باور کنند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: