آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 آبان ماه 1394 = 25-10 2015

مراقب گسترش نفوذ خطرناک روسیه به ایران باشید

جمهوری اسلامی قصد دارد همکاری‌های سیاسی٬ امنیتی خود با روسیه در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه اینترنت را افزایش دهد.

به گزارش دیگربان، محمود واعظی٬ وزیر ارتباطات اعلام کرده دولت روحانی قصد دارد با روسیه در زمینه کاهش انحصار مدیریت اینترنت در جهان رایزنی‌ کند.

واعظی با اشاره به اینکه شرکت‌های روسیه در رابطه با شبکه‌های اجتماعی توفیقات خوبی به دست آورده‌اند٬ گفته «ایران هم به دنبال آن است که شبکه‌های اجتماعی داخلی خود را تقویت کند.»

این مقام مسئول همچنین از توافق ایران و روسیه برای تاسیس دفتر موتور جستجوی «یان‌دکس» روسیه در ایران خبر داده است.

دولت حسن روحانی با وجود برخی مقاومت‌ها در برابر فیلتر شبکه‌های اجتماعی در ایران٬ تلاش‌های پنهانی گسترده‌ای برای تحدید این شبکه‌ها نیز آغاز کرده است.

دولت روحانی چندی پیش از مدیران تلگرام درخواست دسترسی به اطلاعات و محتوای صفحات کاربران ایرانی را مطرح کرده بود که با مخالفت مسئولان این شبکه مواجه شد.




omid October 26, 2015 09:33 AM

برای مردم ایران به مفهوم اکثریت باید گریست. کشور دست روسهاست و ککشان هم نمیگزه ولی توان نفهمی اکثریت را طبقه متوسط و قشر تحصیلکرده باید به پردازد چرا همه خفه شدنند فقط مرگ بر آمریکا از حلقومش در میامد و حالا در ساحل امن چرت میزنند هیهات!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ننگ بر مستبد، مرگ بر استبداد October 26, 2015 07:17 PM

مردم ایران در طول تاریخ صدمات بسیاری از روسیه دیده اند روسیه از دوره تزاری تا کنون همیشه حکومتی اقتدارگرا داشته و در آرزوی دسترسی به منابع طبیعی ایران و دسترسی به آبهای گرم خلیج فارس بوده است۰
روسها همواره از ناکارآمدی نظامهای استبدادی ایران سوء استفاده کرده و با شعارهای به ظاهر دمکراتیک و مردمی در میان جامعه روشنفکری و نیز مقامات حکومتی ایران نفوذ داشته اند۰ اما در مقام عمل سعی شان همواره فقط بر این بوده که حکومتهای خودکامه ای بر سر کار باشند تا دمکراسی و حقوق بشر در ایران پا نگیرد۰
از این رو می توان به صراحت گفت که بزرگترین دشمن مردم ایران در راه دسترسی به رفاه و آزادی، روسیه است و نه غرب۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: