آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 مهر ماه 1394 = 18-10 2015

افزایش "اقدامات مستشاری" علیرغم تهدید اوباما

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، معاون وزارت خارجه جمهوری اسلامی گفته: اقدامات مستشارى خود (اعزام نیرو) در سوريه را به منظور مقابله با مخالفان حكومت بشار اسد افزايش مى‌دهیم.

این در حالیست که یک مقام آمریکایی پیش تر از حضور نزدیک به دو هزار تن از نیروهای رژیم ایران در نزدیکی حلب خبر داده بود و رئیس جمهور آمریکا نیز در این باره به رژیم ایران هشدار داد.

اوباما با بیان اینکه راهبردی که رژیم ایران در سوریه دنبال می کند، به موفقیت نمی رسد، در اظهاراتی تهدیدآمیز گفت: هزینه هایی برای رفتارهای بد در منطقه وجود دارد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: ترجیح اولیه آنان (رژیم ایران) این بود که سلاح و پول برای اسد بفرستند تا وی مخالفان را سرکوب کند. وقتی این کار نتیجه بخش نبود، آنها حزب الله را تقویت و اعزام کردند و برخی از مستشاران نظامی خود را فرستادند. حال روسها وارد عمل شده اند و رژیم ایران نیروهای بیشتری را اعزام می کند ولی این کار نیز نتیجه نمی دهد.



masoud October 17, 2015 01:37 PM

این خورده فرمایش از کرامات شیخ است ایشون علم غیب دارن بیشتر شوخی میفرمایند پنهانی همه قرارها را با آدم خورهای حاکم بر ایران وبا زده گذاشتن دیگه کسی شما را باور نداره کسی به دل نمیگره باور نمیکنی از حاج سلیمانی بپرس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: