آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 شهریور ماه 1394 = 22-09 2015

سالن های ورزشی؛ فحاشی اپيدمی شده است

مربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي با بيان اينکه بازي در تيم ملي ديگر براي وحيد شمسايي خوشايند نيست، گفت: متاسفانه فحاشي در سالن‌هاي فوتسال به يک اپيدمي تبديل شده است. امير شمسايي در گفت‌وگو با مهر، درباره آخرين شرايط تاسيسات دريايي بعد از شکست سنگين مقابل گيتي‌پسند در هفته دهم ليگ برتر فوتسال، اظهار کرد: برد و باخت که هميشه در فوتبال و فوتسال هست. تاسيسات يک تيم حرفه‌اي است و بازيکنان را از نظر روحي سريع ريکاوري کرديم. ما به شرايط گذشته برگشته‌ايم و آماده بازي با آذرخش در هفته يازدهم هستيم. وي افزود: در بازي با گيتي‌پسند يک مقدار مشکلاتي پيش آمد که باعث شد آن نتيجه رقم بخورد. ما فرصت‌هاي صد درصد گلزني را از دست داديم. در يک صحنه هم وقتي 2 بر يک عقب بوديم، يک گل زديم که داور آن را قبول نکرد.

مربي تاسيسات در خصوص حواشي اين مسابقه، يادآور شد: يکسري مشکلات روي نيمکت تيم گيتي‌پسند بود. محمود خوراکچي (سرمربي گيتي‌پسند) خيلي سر و صدا کرد. شايد اين هم از اصول حرفه‌اي‌گري براي نتيجه گرفتن باشد! به هر حال ما بازي را باختيم و دنبال توجيه هم نيستيم.

شمسايي با اشاره به فحاشي هواداران گيتي‌پسند به بازيکنان تاسيسات، خاطرنشان کرد: در طول بازي که به مصطفي نظري و يکي از اعضاي نيمکت ما فحاشي کردند. بعد از پايان بازي و خارج از سالن هم به وحيد شمسايي حرف‌هايي زدند. نمي‌دانم چرا تماشاگران اين کارها را مي‌کنند. اين فحاشي‌ها در فوتسال اپيدمي شده است. مربي تاسيسات در پايان با اعلام حمايت از انتخاب محمد ناظم الشريعه به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال، درباره احتمال دعوت از وحيد شمسايي به تيم ملي گفت: اعتقاد من اين است که بازي کردن در تيم ملي براي وحيد يک مقدار سنگين است. وحيد الان در سطح مربي است و از نظر من خوشايند نيست که در تيم ملي بازي کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: