آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 29 شهریور ماه 1394 = 20-09 2015

مسئولان در رابطه با آمریکا مراقب باشند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا برای همیشه دشمن شماره یک نظام مقدس اسلامی است، اظهار داشت: مردم و مسئولان باید در رابطه و دوستی با آمریکا بسیار مواظب و مراقب باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی شنبه شب در همایش هم افزایی فرهنگی و معنوی در مسجد جامع شهرخورموج استان بوشهر، افزود: نباید موضوع توافق هسته ای موجب کم رنگ شدن شعار مرگ بر آمریکا شود و این شعار همچنان پرشور در جامعه برقرار باشد.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: استکبار در جنگ اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی با ملت ایران است و سعی دارند ایمان و اعتقاد جوانان ما غارت کنند.
صدیقی به جنایات آل سعود و تجاوز به کشور مسلمان یمن اشاره کرد و گفت: امروز عربستانی ها با بدترین جنایت ها به کشتار مردم مسلمان و بی گناه یمن اقدام کرده اند و این چیزی جز بدبختی و ذلت برای رژیم آل سعود نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رزمندگان درجنگ هشت ساله با رهبری و هدایت ولی فقیه زمان پیروز و سربلند شدند و امروز نیز همه ما زیر پرچم ولایت حضور داریم.
صدیقی یادآورشد: هدایت های مقام عظمای ولایت باعث تحکیم ، توسعه ، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی و خنثی شدن توطئه ها از جمله خنثی شدن فتنه سال 88 در کشور و عبور از بحران های منطقه ای شده است.
وی با اشاره به سابقه درخشان و مبارزاتی مردم استان بوشهر در مقابله با استکبار نیز گفت: شهرستان دشتی بوشهر با تقدیم سردار شهید نادر مهدوی که در مبارزه مستقیم و نابرابر با آمریکا و استکبار جهانی در خلیج فارس به شهادت رسید نقش مهمی در مبارزه با آمریکا برعهده داشت .
صدیقی اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره نقش تاریخی خود را در حراست از انقلاب اسلامی و دوستی با اهل بیت ایفا کرده اند .
امام جمعه موقت تهران همچنین از خانواده سردار شهید زینبی از اهالی شهرستان دشتی در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است .



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: