آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 شهریور ماه 1394 = 21-09 2015

آژانس انرژی ااتمی: هنوز کار زیادی باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی یک روز پس از دیدار خود از تهران گفت: پیشرفت های چشمگیری در تحقیقات مربوط به برنامه هسته ای رژیم ایران به دست آمده است .

یوکیا آمانو گفت: پیشرفت های چشمگیری به دست آمده است اما پیش از اینکه بتوانیم گزارشی ارائه کنیم، هنوز کار زیادی باقی مانده است که باید در هفته های آینده انجام شود. هدف از این تحقیق این است که مشخص شود آیا رژیم ایران در گذشته برای یک برنامه هسته ای نظامی تلاش کرده است یا خیر.

به موازات آن رژیم ‌ایران اعلام کرد نمونه هایی را که از مرکز نظامی پارچین بدون حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی برداشته است، ‌به این سازمان تحویل داده است.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفته بازرسان اکنون این نمونه ها را بررسی خواهند کرد و این کار چندین هفته به طول خواهد انجامید.

آژانس اتمی می گوید در این مرکز که در شرق تهران واقع است،‌ چندین آزمایش انفجاری متعارف قابل اجرا در برنامه هسته ای نظامی انجام شده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار است پانزدهم دسامبر ‌گزارشی را برای رفع همه نقاط ابهامی که هنوز درباره این برنامه وجود دارد منتشر کند،‌ مرحله ای که پیش شرط لغو آینده تحریم های بین المللی علیه رژیم ایران است.


واکنش طعنه آميز به ديدار آمانو از پارچين

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سفر به ایران از سایت نظامی پارچین دیدن کرده است. رئیس دفتر نیویورک تایمز در تهران واکنشی طعنه آمیز به این دیدار داشت.

"توماس اردبرینک" در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: به یاد دارید که مقامات رژیم ایران گفته بودند هرگز اجازه بازدید یک خارجی از سایت نظامی پارچین را نمی دهند؟ روز یکشنبه یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به آنجا رفته بود.



babak September 19, 2015 10:04 PM

اینا دیگه همون شکرهای اضافه است که میخورید سر جاتون بشینید جیغ تون هم در نیاد که همون اضافه خوردن است اینقدر شما ها پور رو هستید که از حد و حساب گذشته

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر September 21, 2015 10:30 PM

جمهوری اسلامی با اون رهبر تریاکی رو به موتش عددی نیست که اجازه بده یا نده وقتی بهش میگن باید ببینیم یعنی باید ببینیم و جمهوری در خفا و پشت میز مذاکره بی چون و چرا تسلیمه ولی بیرون و جلوی دوربینها فقط واسه خالی نبودن عریضه و بستن دهن یابوهای بسیجی جفتک انداز مجبوره یه کم کلاس بذاره و ادعای قدرت و ایستادگی بکنه در حالیکه عددی نیست و اصلا در حد این حرفا نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: