آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 شهریور ماه 1394 = 09-09 2015

باند ولایت: رفسنجانی بدنبال استفاده از حسن خمینی

رفسنجانی بدنبال استفاده از حسن خمینی در بزنگاه است

دیگربان: مجتبی ذوالنور٬ مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفته اصلاح‌طلبان «رهبر قوی» ندارند٬ هاشمی رفسنجانی در پی کنترل حسن خمینی است و روحانی و رفسنجانی در یک «پازل فکری» قرار دارند.

آقای ذوالنور این مطالب را در جمع گروهی از فعالان سیاسی محافظه‌کار بیان کرده و افزوده «اوضاع اردوگاه اصلاحات به دلیل فقدان رهبر نابسامان است.»

به گفته وی «در حال حاضر نه عارف و نه موسوی خویینی‌ها و نه حتی هاشمی رفسنجانی نمی‌توانند رهبری اصلاح‌طلبان را به عهده بگیرند.»

ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش هاشمی رفسنجانی برای «شخصیت سازی» خبر داده و گفته سخنان «غیر علمی» وی در «علامه» خطاب کردن حسن خمینی نیز گواه بر این تلاش‌هاست.

ذوالنور هدف هاشمی از تمجید‌ها از حسن خمینی را در اختیار گرفتن «کنترل» خمینی و استفاده مناسب از او در «بزنگاه مناسب» ارزیابی کرده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنان خود به توافق‌نامه هسته‌ای وین نیز اشاره کرده و افزوده که این توافق‌نامه از برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی عبور کرده است.


دعوت رفسنجانی از آیت الله (!) حسن خمینی

هشتمین شماره هفته نامه «طلوع صبح» منتشر شد. در این شماره، دعوت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی از آیت الله سید حسن خمینی برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان و نتیجتاً واکنش تلویحی یادگار امام (ره) که گفت «شانه خالی نخواهم کرد» ، به موضوع اصلی پرونده ی این هفته ی «طلوع صبح» اختصاص یافته است.

تیتر نخست «طلوع صبح» که اشاره ای به آغاز احتمالی فعالیت رسمی سید حسن خمینی در عرصه سیاست و قدم نهادن در «مسیر پدر و پدربزرگش» دارد ، «نوستالژی خمینی» است. علی مطهری در نخستین گفت و گوی این پرونده مانند هاشمی، از سید حسن خمینی برای حضور در انتخاباتی آتی خبرگان دعوت به عمل می آورد.



آرش September 9, 2015 03:21 AM

انتخابات فرمايشي بدرد خودتون و عوامل سانديس خورتان ميخورد
قابل توجه مردم بزرگ ايران ، اين دجالان همگي سوار يك قايقند و هرگز اين قايق را سوراخ نخواهند كرد زيرا خودشونم غرق خواهند شد ،
بنابر اين گول مهره هاي ضحاك را نخوريد ، اينها با شامورتي بازي ميخواهند مردم را به پاي صندوق رأي بكشند كه مثلا به اين افراد كه مخالف نظرات ضحاك ( رهبري ) هستند رأي بدهيد
انتخابات فرمايشي بدرد خودتون و عوامل سانديس خورتان ميخورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: