آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 16 شهریور ماه 1394 = 07-09 2015

تبعات سرطان‌زای خشکی دریاچه ارومیه

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: با خشک شدن دریاچه ارومیه بیمارهای ریوی، بینایی و سرطانی در ساکنان حاشیه دریاچه ارومیه افزایش می‌یابد.

به گزارش تسنیم، عابد فتاحی به تبعات خشکی دریاچه ارومیه پرداخت و اظهار داشت: ۹۰ تا ۹۵ درصد دریاچه ارومیه خشک شده و آب و هوای منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه طوفان‌های نمکی بسیار خطرناک‌تر از طوفان‌های شنی هستند، افزود: تاکنون آنگونه که باید شاهد طوفان نمک در حاشیه دریاچه ارومیه نبوده‌ایم چراکه بستر دریاچه ۸ تا ۱۰ درصد رطوبت داشته و این مانع از خرد شدن نمک دریاچه ارومیه می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با از دست رفتن رطوبت سطح دریاچه ارومیه بروز اختلالاتی در بینایی مردم حاشیه دریاچه ارومیه و بیماریهای سرطانی در زمینه‌های پوست، ریه و در حالت کلی بروز بیماریهای گوش و حلق و بینی افزایش می‌یابد.



Azad September 7, 2015 08:14 AM

بخوابید ای ملت به امت تبدیل شده ! خوش بخوابید , چرا که رژیم آخوندان انگلیسی با ستون پنجم روسیه در ایرانزمین بیدار است ! ملتی که حافظه تاریخی و هویت ملی خود را از دست میدهد ,انتظاری کمتر از این فاجعه را نباید داشته باشد ! بخوابید ای امت چون که اربابان تراست های نفت و گاز و غارت گران ثروت ملتهای عقب مانده تاریخ زمان و اربابان غرب و شرق رژیم های دست نشانده آخوندی بیدارند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: