آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 شهریور ماه 1394 = 26-08 2015

دو خبرنگار سی ابی اس به ضرب گلوله کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دو خبرنگار شبکه سی بی اس آمریکا هنگام پوشش مستقیم یک برنامه تلویزیونی در ایالت ویرجینیا به ضرب گلوله کشته شدند.

سی ان ان در این باره گزارش داد: یک خبرنگار و یک فیلمبردار صبح امروز (به وقت محلی) در ایالت ویرجینای آمریکا براثر تیراندازیِ یک مهاجمِ ناشناس کشته شدند.

زن خبرنگار به نام "آلیسون پارکر" و فیلمبردارِ مرد به نام "آدام وارد" در حالی که در محلی نزدیک شهر رونوک در ایالت ویرجینا در حال مصاحبه با شخصیتی که نامش برده نشده است بودند، مورد تیراندازی قرار گرفتند و کشته شدند.

گفته می شود مظنونِ این جنایت، یک مرد مسلح بوده که شش الی هفت گلوله به سمت این تیم خبرنگاری شلیک کرد. به نظر می رسد که شخصیتی که این خبرنگار در حال مصاحبه با او بوده است، هیچ صدمه ای ندیده باشد.

سی ان ان تأکید کرد: شبکه‌ تلویزیونیِ محلی در ایالت ویرجینیا که تصاویر این مصاحبه و تیراندازیِ متعاقب به خبرنگار و تصویربردارِ خود را در اختیار دارد، هنوز تصاویرِ لحظه‌ی تیراندازی را پخش نکرده است.

مجری سی ان ان گفت: در حال حاضر، ما هیچ اطلاعاتی درباره هویت فردِ مهاجم و نحوه یا انگیزه‌ تیراندازیِ وی به این تیم خبرنگاری در اختیار نداریم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: