آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 مرداد ماه 1394 = 20-08 2015

بسیاری از نخبگان اطلاعات کافی از کشور ندارند

شهرکرد - ایرنا - معاون فرهنگی بنیاد نخبگان کشور از گسترده شدن برنامه های درون سازمانی این معاونت در سطح ملی و در تمام استانها خبر داد، گفت که بسیاری از نخبگان اطلاعات کافی از کشور ندارند.

آریا الستی عصر چهارشنبه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به این منظور برنامه های ایرانگردی در قالب بازدید از طبیعت، آثار تاریخی و مراکز فرهنگی در بنیاد نخبگان طراحی شده که اجرای این برنامه ها نیازمند همکاری بین بخشی دستگاه ها و ادارات مختلف استانهاست .
وی گفت که گسترش فعالیت و برنامه های علمی و فرهنگی در سطح استان ها از اولویت های کاری این بنیاد است و براین اساس، برنامه ها ، گردهمایی و جشنواره هایی که در گذشته در بنیاد ملی نخبگان برگزار می شد بصورت جشنواره های استانی در سراسر کشور برگزار می شود.
الستی شناسایی استعدادها و هدایت آن در مسیری که اثرگذار باشد را از رسالت های بنیاد نخبگان عنوان کرد و افزود:هدایت این استعدادها به سمت خلاقیت و کارآفرینی و ترویج تعهد اجتماعی در بین نخبگان از اولویتهای این بنیاد است .
وی با بیان این که بنیاد نخبگان در تمام استانها به جز یک استان راه اندازی شده از ذکر نام این استان خودداری کرد و گفت: هم اکنون 14 هزار نخبه در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و قرآنی در بنیادهای نخبگان کشور عضویت دارند .



mitra farahani August 20, 2015 05:50 AM

منظور نخبگان اگر مجلس تخمگان است که از این نوع خیلی زیاد داریم مثل بلا نسبت تپاله همه جا ودر تما بلاد دنیا وبخصوص در جمهوری نکبت وکثافت که زیاد ند واز دولتی سر خریت مردم ایران بخوبی همه جارا مثل انگشتان دستشون میشناشند اگر توریست هارابسپارید به آنها یک شبه چنان بافهم آخوندی راهنمائی واطلاعات کافی در اختیارشان می گذارند که دچار حیرت خواهید شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: